Gå til innhold

Jeg har sydd knitreklut!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil du se?

 

http://juneaakre.blogspot.com/

 

Synes den blei ganske så søt, søtere enn den åttebenete kameraten som akkurat var på besøk her i alle fall...=P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig fin!

Er den gjennomførbar for ei som fremdeles har symaskinen stående, flunkende ny og ubrukt, bortgjemt i skapet ? Og ikke har sydd siden ungdomsskolen, hehe ? :-D

Skrevet

Ederkoppene deres er jo enda eklere enn de som er her!! Trodde ikke det fantes;-) Våre er tross alt bare ensfargede brune, ikke stripete som det hvertfall ser ut som den på bildet er.

 

Og knitrekluten var fin:-) Har lest en anbefaling en gang om celofan (heter det egentlig det? sånn litt tykk, ofte fargerik plast som knitrer) og det er nok litt mer holdbart enn bakepapir hvis du skal lage flere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...