Gå til innhold

Mye liv, kynnere og menssmerter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt kynnere i stort sett hele dag, og babyen har vært veldig aktiv. Nå i kveld har jeg fått milde menssmerter i magen og litt i korsryggen. Føler ikke dette er noe å ringe føden for,men håper noen her kan gi meg noe info. Er dette helt vanlig eller er det risk for at noe er på gang. Har fortsatt 5 uker igjen til termin. Takker på forhånd for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er like vanlig som det er uvanlig...

Skal du ha et skikkelig svar så ringer du faktisk føden når du får behov for det.

Skrevet

Fortsatt ikke noe klokere, noen andre?

Skrevet

Men faen,DET ER VANLIG, for noen.

Det er IKKE VANLIG for alle.

Skjønner?!

Det er neppe noen som kan gi deg særlig bedre svar enn det.

Jeg har to unger, har aldri hatt en kynner i hele mitt liv.

Venninna mi har to unger, hun hadde kynnere fra helvete fra ca uke 25, klokere nå?!

Skrevet

Jeg ville nok ringt føden/jordmor bare for å forhøre meg.

Dette er fordi du har smerter i korsryggen.

Kynnere skal somregel ikke medføre smerter i ryggen, og det kan derfor være et tegn på at noe er på gang.

Det som er bra er jo selvfølgelig at du kjenner mye liv:)

Ta en telefon til de, og hør hva de sier, det skader i alle fall ikke!;)

Lykke til;)

Skrevet

Hva er problemet ditt da? Har ikke bedt deg om noe svar, jeg. Sa bare at jeg ikke ble noe klokere av det svaret du ga. Du ga meg ikke noe med særlig substans i, det må du vel ærlig innrømme. Jo, jeg tror faktisk noen kan gi meg noen bedre svar enn det du har prestert hittil. Det var ikke min hensikt at dette skulle bli en krangletråd, men virker som det er umulig å skrive noe her uten at noen tenner på alle plugger!

Skrevet

Og til anonyme lengre oppi her, om du syns det er teit å spør om slike ting, hvorfor gidder du å svare i det hele tatt da?

La nå være, start heller din egen tråd for å krangle litt om det er det du ønsker..

Skrevet

Ah, nei du har rett!

mente selvfølgelig "prinsessene vil ikke", eller noe slikt!

Beklager, var ikke meningen, gikk visst litt fort i svingene;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...