Gjest vaskepott Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 når skal denne gutten roe seg da!!! Nå har han holdt det gående hver natt i over enb uke... i kveld begynte konserten i det vi skulle legge oss, det er en og en halv time siden. Tok kurva hans på stua, så her sitter jeg og bysser, ammer, skifter bleier, prøver ham på potta, bysser igjen. Tannkremtuben som er så spennende på badet, mister all sin glans det sekundet han legges i senga. Det er tenner på vei og magen krangler, likevel merker jeg at jeg begynner å bli sur nå. Sto opp halv fem i morges pga samme styret, etter å ha vært oppe 3-4 ganger i løpet av natta. Stakkar, han er nok enda mer sliten, men hva er det som skal til her da??!!
Gjest Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Er det tenner som du sier, gi en liten dose paracet så han slipper å plages littegranne og dere begge får sovet litt. (jeg er ingen paracetfan egentlig, men innimellom må det til)
Gjest vaskepott Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 Tenkte akkurat på det, er skeptisk til det, men han er jo helt på tuppa her...=(
Gjest vaskepott Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 Hm, måtte lete litt så han ble liggende alene et par minutter - brått ble det stille. Stakkar, han er nok utslitt. Nå sover han litt, ikke sånn jeg vil få ham til å sovne men nå får det være det samme. Paracet ligger klart i tilfelle det trengs senere=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå