Sivert Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Hei! Er det noen her inne som vet om det er mulig og få låne medela symphony brystpumpe noen steder i Oslo/Bærum? Eller om det er mulig og leie til en billig penge? Vet det koster 25 kr dagen på babyshop, men finnes det andre alternativer? Er det mulig og få kjøpt denne pumpen noen steder? Hva koster den i tilfelle? Mange spørsmål her, men blir glad hvis noen har et godt råd og komme med )
Gjest Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Brystpumper veit jeg ikke noe om. Men har Sivert virkelig født Casper?
Sivert Skrevet 18. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2008 vel...hvis "sug lut satan i toern" har født barn, så kan vel kanskje sivert også eller? Du trodde kanskje at alle her inne faktisk heter det de har som nick? At du gidder.. Man spør om noe nan lurer på, og du klarer ikke være seriøs.. grow up!!
Gjest Skrevet 18. september 2008 #4 Skrevet 18. september 2008 Ok, så Sivert har født - må ha vært en trang fødsel. Henviser ellers til "småbarnsmødre uten humor"-tråden under.
Sivalur Skrevet 18. september 2008 #5 Skrevet 18. september 2008 Innbiller meg at de selger denne pumpen på Babyshop, men at den koster 2-3000?? Mener å huske det. Vi så på den i USA da vi var på ferie der mens jeg var gravid. Samboeren min mente vi kunne kjøpe den, jeg var bare 4 måneder på vei og brystpumpe var det siste jeg tenkte på! Angret litt da ungen var født og samme pumpen var en god del dyrere i Norge, hehe. Men jeg kjøpte Medela mini (heter den det tro?) En elektrisk med to slanger. Var godt fornøyd med den, men kommer jo litt an på hva slags behov man har såklart.
Sivert Skrevet 18. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. september 2008 Tusen takk for svar sivalur
Sivert Skrevet 18. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 18. september 2008 Hvis det er god humor å kalle seg "sug lut satan i toern", så har jeg desverre ikke humor. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå