*Lykkeliten* Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Hjelp! Det svir nederst i magen.. Ikm er på lørdag eller søndag.. Hva kan dette være?? =) Det kjennes på begge sider, nederst i magen.. Men ikke samtidig..:S Ekkelt.. Har opplevd stikking og murring før, men ikke at det svir..? Please anyone? =) Kan jeg være gravid? Tror ikke det selv, siden vi har prøvd siden 1 desember 07.. Har en liten gutt på 2år, og ønsket er stor når det gjelder nr 2.. =)
Mia29 Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 Jeg kunne få svie før mensen innimellom. En sånn litt sviende brennende følelse over symfysen. Evt. Kanskej du brygger på en urinveisinfeksjon....
*Lykkeliten* Skrevet 17. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. september 2008 Takk for svar! Kanskje det er uvi.. :S ææsj.. Hadde håpet på no helt annet.. hehe..
Mia29 Skrevet 17. september 2008 #5 Skrevet 17. september 2008 Vel, det er flere her inne som sier uvi har vært første tegnet på at de var gravide. Så alt håp er jo ikke ute... Du må i alle fall ha lykke til med prøvingen hvis dere ikke fikk fulltreffer denne gangen.
*Lykkeliten* Skrevet 17. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 17. september 2008 Oii, sier du det? Takk takk! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå