Gå til innhold

Det sviiiiiir.... :S


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp! Det svir nederst i magen.. Ikm er på lørdag eller søndag.. Hva kan dette være?? =) Det kjennes på begge sider, nederst i magen.. Men ikke samtidig..:S Ekkelt.. Har opplevd stikking og murring før, men ikke at det svir..?

 

Please anyone? =) Kan jeg være gravid? Tror ikke det selv, siden vi har prøvd siden 1 desember 07.. Har en liten gutt på 2år, og ønsket er stor når det gjelder nr 2.. =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kunne få svie før mensen innimellom. En sånn litt sviende brennende følelse over symfysen.

 

Evt. Kanskej du brygger på en urinveisinfeksjon....

Skrevet

Takk for svar! :) Kanskje det er uvi.. :S ææsj.. Hadde håpet på no helt annet..:) hehe..

Skrevet

Vel, det er flere her inne som sier uvi har vært første tegnet på at de var gravide. Så alt håp er jo ikke ute... Du må i alle fall ha lykke til med prøvingen hvis dere ikke fikk fulltreffer denne gangen.

Skrevet

Oii, sier du det?

 

Takk takk! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...