Gå til innhold

Noen fra Molde-området her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som skal føde i Molde i slutten på Oktober?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal føde i molde i oktober.. har termin 13. okt jeg da..

når har du termin da? trodde nesten jeg var alene fra molde her inne jeg :P hehe..

Skrevet

jeg også, hehe :) Har termin 27.oktober, etter UL. Men etter mensen er den 22.oktober da :) Kanskje jeg får litt før og du litt etter, så møtes vi der? :) Hehe. Godt å vite at fødestuen ikke blir full da, regner med at de fleste som er gravid er her inne, mange vertfall =)

Skrevet

en del er jo det i allefall ;) søsteren min skal også ha i midten av oktober.. så da er vi jo 3 i allefall :P hehe.. hvordan er formen din til nå da?

Skrevet

Greit å vite da :) Hehe. koseli..blir tanter begge to =) Formen min er bra, har bare veldig til bekkenløsning, men klarer å gjøre det jeg må, så da går det greit om jeg bare går i roli tempo =) Hvordan er din form? Og hvor er du fra?

Skrevet

ja, skal bli tante igjen og mamma på omtrent samme tid ;) koselig det :)

Jeg er jo oppegående så jeg skal jo ikke klage sånn sett.. har vært veldig plaget med halsbrann, mye vonde kynnere, og de siste ukene har jeg begynt og få maaaasse vann i kroppen :s har vel hatt de fleste "vanlige" plagene.. men jeg har heldigvis sluppet unna bekkenløsninga.. ;) Jeg er egentlig fra Gossen, men bor i Molde nå for tiden da.. :)

Skrevet

Ja, man kommer seg ikke unna alle plagene :) Men man glemmer dem fort =) Vet du hva du får eller?

Skrevet

Ja, jeg var så nysjerrig at jeg måtte bare vite det :P hehe.. jeg får gutt jeg ;) vet du hva du får da?

Skrevet

Jeg ville, men fant det ikke ut :) Hehe. Var på 3D også, men ¨lå med føttern i kryss. Så jeg bestemte meg for å gi meg over å la babyen bestemme, så da venter vi til den dagen den kommer :) er litt spennende det også :)

Skrevet

hehe.. sant det da :) jeg fikk ikke vite det før jeg var på 3d, før den tid så var han veeldig hemmelighetsfull :P hehe.. har du tenkt på navn da?

Skrevet

Ja, men veldig usikker. Tror det blir gutt, da blir det mest sannsynelig Sander. Du? :)

Skrevet

Har tenkt på en del navn, men mange av de navnene jeg liker, er brukt opp av mine venner og familie ;) Men jeg tror kansje det blir Lucas her, men må se om navnet passer på han når han kommer ut ;)

Skrevet

Det er et pent navn det =) Flere og flere som heter det nå føler jeg. Tror jeg må finne senga nå, er kjempe trøtt! Må ha lykke til da, ser deg kanskje på føden :)

Skrevet

Jo, takk det samme.. Kansje vi sees ;) du får ha en god natt da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...