Herlige barn har jeg fått Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Er mennene deres mye borte/jobber overtid? Hvordan takler ungene at pappa er mye borte? Mannen min har planer om og ta flygelederutdanning!
Matildesnusk + lille ups Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Jeg har en bror som er flygeleder. Han jobber ekstremt mye, og da mener jeg ekstremt mye! Han blir nødt til å ta så mye overtid at han faktisk ikke tør å innrømme hvor mange timer det er. Sånn er det dessverre i Norge, siden de mangler så mange flygeledere. Tjener veldig godt da, så det spørs hvordan man prioriterer
snart mor til 3 Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 det der styrer man ganske mye selv. Men du får stort sett jobbe så mye overtid du bare vil
Matildesnusk + lille ups Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 Nei det er dessverre ikke sånn at man styrer det selv. Velger man å bli flygeleder, iallfall sånn som det er nå, så blir en nødt til å gå mye overtid. Det er absolutt ikke en 9-17-jobb. Nå skal det sies at det faktisk heller ikke er en utdannelse en "velger", en blir heller "valgt", siden det er så utrolig vanskelig å komme inn. Det er vel rundt 1% av de som søker som faktisk blir flygeledere til slutt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå