Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Har bestilt time til tidlig ultralyd ved Volvat Hamar idag - har time førstkommende mandag, da er jeg i 10. uke. Noen her som har vært der til ul? Hvordan behandler de overvektige gravide der? Alltid spennende det - min forrige ul-erfaring var ikke så veldig god for å si det sånn...
trolljenta Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 Har ikke erfaring med Volvat Hamar, men erfaring fra Volvat Fredrikstad! Jeg hadde en flott opplevelse og bare positivt å si om dem! Da jeg var der da jeg gikk gravid med nr1. det kommer til å gå bra. Hvorfor skal de behandle oss annerledes fordi vi er overvektige?
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 Jeg skal også dit på mandag, faktisk! Er bare uke 7+2 da. Det finnes en tråd om nettopp volvat hamar, men klarte ikke finne den for deg, for jeg ble plutselig nektet tilgang av en eller annen grunn. Bare søk på "volvat hamar" under BIM forum, så får du nok opp tråden. Ser ut til at andre har vært fornøyde tidligere, og har også en venninne som bruker gynekologen der. Hun er fornøyd med ham (hun er også noe overvektig, så regner med at han behandler overvektige med respekt). Lykke til på mandag!!
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #4 Skrevet 17. september 2008 Takk for tips om tråd! Og betryggende å høre om gode erfaringer derfra. Lykke til du også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå