Gå til innhold

Har dere dilla på noe spesielt av klær, sko?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før hadde jeg dilla på sokker til meg selv.

Nå har jeg det på luer til minsten og t-skjorter til eldste.

Sko hater jeg å kjøpe, har to par, og det holder.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sko, undertøy, jeans og kjoler til meg selv, fine gensere og skjorter til samboeren min og ALT til frøkna hehe :)

Skrevet

Alt mulig fint til meg selg, og alt mulig fint til lille. hahaha.

Men mest sko da, dyyyyre designersko!! Wææææ! hehe. Hvordan kan man greie seg med 2 par sko?!! Hva slags sko er det du har da?

Skrevet

Hihi, har sett at du liker sko ja :)

Ja, hvordan kan man kler seg med 2 par sko? Ja, lurer litt jeg og..

For meg er det viktig at de er behagelige å å i, først å fremst.

Har jo selvfølgelig finsko da, men 2 par som jeg kan bruke til daglig, og siden det ene er sommersko.. Så har jeg vel kun 1 par nå... Ojojoj, lukter nye sko om hjørne her nå ja.

Skrevet

ok. så du har pensko i tillegg til de vanlige 2 par skoene? hehe.. da kan jo jeg si at jeg har hmm... 3 par støvletter til vanlig høstbruk når noen spør da og utelate alle de andre parene som brukes nå og da. hehehe. Lurt.

Skrevet

Ja, men penskoene har jeg jo hatt i evig tid, og siden det ikke er sko jeg bruker enn til annet enn fest (som jeg aldri er på for tiden) så er de litt usynlige for meg for øyeblikket.

har et par sko jeg bruker nå, et par sommersko som MÅ bort... Ingen høststøvler, men får vel gå i butikken å tømme lommeboka ganske snart.

Skrevet

Har for tiden dilla på dongeribukser med strikk nede i beina, topper med bryter-rygg og sko med litt høye hæler :)

Skrevet

Sko, rundt tyve par nå. Kjoler,de fyller hele skapet skapet så jeg ikke får igjen skapdøren, og smykker, har rundt 70-80 smykker nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...