Madamina Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Vi har ødelagt ledningen på vår Topcom og er dessuten dritlei av å få inn all verdens rare signaler på den. Tips til noe annet? Må ikke koste tusenlappen
ChellBell - har født! Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 Jeg lurte også på det, og etter flere mnd med Googling på forbrukerrapporter, tilbakemeldinger fra foreldre og best-i-test'er så ser det ut til at Baby Nova Digital er den som går av med seieren. Det er viktig at det er Digital versjonen for den får inn rene lyder, ingen skurring og tar heller ikke opp andres baby call. - I følge det jeg har lest ) Jeg skal kjøpe den på fredag (kr 1300,-) og tror jeg kommer til å bli veldig fornøyd. )
Gjest Skrevet 17. september 2008 #4 Skrevet 17. september 2008 vi skulle bare ha en vanlig babycall, uten kamera, temperaturføler og alt mulig annet stash - så vi kjøpte doro sin på babyshop, kostet 399,- på kampanje og ord.pris på 499,- om den er best, vet jeg ikke - men det holder for oss ) (regner jeg med, virker iallefall slik)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå