Gå til innhold

Fy fader jeg tror jeg fryser ihjel:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har kun vannbåren varme og den gikk i stykker i sommer. Stresset ikke med det for vi merket det jo ikke...... helt til vi kom hjem fra ferie i dag:( Fy fader det er vinter i stua:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får fyre opp i ovnen da vøtt. Det gjør jeg.

Skrevet

har ikke kjøpt inn ved enda. hehehehe trodde ikke det var vinter allerede. Må nok krype opp i senga med ullsokker og pysj:) Og kjøpe deler til varmen i morgen!

Skrevet

Kaldt er kjedelig... men hvordan var ferien?

Har tenkt på dere:o)

Skrevet

Ferien var fin:) Litt mye bil til å begynne med pga flystyret, men vi har opplevd masse på 1 uke. Mor har kun vært på stranden 3 timer i løpet av uken og furtet vel innemellom hehehehe. Ungene har kost seg max og jeg skulle gjerne hatt en uke til:):)

Skrevet

Da har dere jo kost dere litt da i hvertfall men surt med lite tid på stranden når man først er i solen...

Fortalte om forsovelsen til mannen min for han var i nærområdet hos dere i den tiden dere sto opp. Neste gang må du ringe meg så kommer dere fort frem:o)

Men det skjer nok aldri igjen at dere forsover dere før dere skal ut å reise...

Skrevet

Nei jeg tror vel heller ikke at det skjer igjen. Her i huset er forrige tirsdag et ikke-tema hehehehe du kan tro mannen har fått høre om piloten som ikke rakk flyet:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...