Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Da jeg var på sykehuset hadde jeg akutt keisersnitt med narkose. Da jeg våknet og enda var helt rar så skrev jeg under papiret for farskapet. Men de spurte ikke en gang om far skulle skrive under. Hvor i all verden skal jeg henvende meg for å få fars navn ført opp?
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Du trenger ikke skrive under på farskapspapirene, uten at du vil ha delt foreldreansvar. Det er kun faren som skal skrive under på farskapet. Du kan ordne det hos NAV trygd.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #3 Skrevet 18. september 2008 Ja, den mannen som stoler på mors ord om at han er far, skriver under. En mor bes ikke om å skrive under på at den-og-den er far, selv om hun vanligvis vet dette bedre enn mannfolk. Men staten vil gjerne at barn skal ha en bidrags-betaler. Så mor er velkommen til å foreslå folk som kan oppfordres til å skrive under, evt. pålegges DNA-testing.
Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #4 Skrevet 18. september 2008 Det som er at far fikk aldri spørsmål om å skrive under på noe da gutten kom. Han var med under fødslen og vi begge er mer enn 100%sikker på at det er han som er far.
Kjukka Skrevet 18. september 2008 #5 Skrevet 18. september 2008 Merkelig... her måtte far skrive under rett etter at jenta kom ut (jeg hadde også ett hastesnitt i full narkose), og han måtte legtimere seg, og fant ikke igjen førerkortet sitt etter det
Anonym bruker Skrevet 18. september 2008 #6 Skrevet 18. september 2008 Irriterende at de skal drive slik. Er ikke morsomt at vi har 2 barn sammen men at kun den ene gutten står oppført med far.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå