Dozer Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Har stått på kanal 50 her i hele dag, men fortsatt har jeg bare en svart skjerm! Flere som ikke ser noe?
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Fikk du plutselig svart skjerm eller? Eller har du bestillt noe som du ikke får inn enda?
Dozer Skrevet 16. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2008 fikk plutselig og når jeg ringte kunderservice fikk jeg beskjed om at den skulle stå på kanal 50 pga av oppdateringer, skulle ta et par timer. Men nå har det gått litt over 12 timer da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå