Salmonella - tobarnsmamma Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Det varierer vel like mye som for oss jenter. Sambo var 21 år da han flyttet fra moren sin, men broren min var 19.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 broren min var 19, typen var 23...
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 det varierer jo enormt, typen flytta ut da han var 15! Kommer fra en liten øy og måtte det for å gå vgs. Jeg, 16.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #5 Skrevet 17. september 2008 Samboeren min flyttet ikke hjemmefra før han var 25 år, men moren vasket fortsatt klærne hans og leiligheten hans, så han flyttet vel aldri ordentlig hjemmefra;). Han måtte i allfall oppdras på nytt når vi flyttet sammen;)
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #6 Skrevet 17. september 2008 Samboeren min flyttet når han var rundt 20 tror jeg. Broren hans er 28 og bor hjemme enda - dog i 'egen leilighet' i kjelleren.. min bror bodde hjemme til han var 24, da måtte han flytte siden huset ble solgt. Det varierer veldig men mange bor jo hjemme til de er nærmere 30!!! :S Fatter ikke at de ikke tar ansvar for sine egne liv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå