Gummelillan Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Himmel, nå har mannen overtatt fjernkontrollen her i heimen og vi ser på Manshow... En helt utrolig scene om at det å få barn også burde være positivt for mannen ;-)))) Ha, ha. Glad jeg ikke er gravid nå for da hadde jeg sikkert blitt sur.
Gjest Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 Skulle vært lovfesta at damer skal være herre over tv og kanaler. Her ender det på bare drittprogram er jeg ikke rask nok å rapper fjernkontrollen i et ubevokta øyeblikk.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 Jeg vet ikke helt om jeg liker Manshow, men samtidig så ler jeg jo av enkelte scener.... Jeg så ikke i går, men hadde sikkert ledd av nevnte scene. Men om jeg hadde vært gravid heller hatt litt ammehormoner i kroppen, hadde jeg nok som du sier, blitt dritsur:-DD
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. september 2008 #4 Skrevet 17. september 2008 Har aldri sett programmet, men skjønner jo humoren/stilen på det du skriver:-) Sikkert like greit å ikke være en udetonert hormonbombe når man ser det ja;-D Og bare så det er sagt; Husker for maaaaaaaaaaange år siden. Jeg leste Illustrert vitenskap. Der sto en artikkel om en mann som så gjerne ville dele smerten med sin kone under fødselen!!! Yeah right liksom. Han satt på en slags stokk i luften så føttene ikke rakk ned til gulvet. Han måtte dermed balansere og holde seg fast med begge hender for å ikke dette ned. Hver gang kona fikk en ri, så trakk hun i en snor som var bundet rundt hans edle deler (!!!!) slik at han fikk kjenne smerten i underlivet, men ikke kunne fjerne den da hendene var det som holdt ham oppe på stokken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Er det mulig liksom!!!! Hvor ble det logikken sier nå jeg.....jeg lo og lo og lo og var faktisk gravid den gangen selv med nr 2. Spurte min daværende mann om han kunne tenkt seg å prøve det;-D Hvilket han takket nei til. Heldigvis opplevde vi verdens fineste fødsel, som var unnagjort på 4 timer fra start til slutt. Han hadde ikke rukket å kle av seg og klatre opp på stokken engang;-D Mye rart her i verden.........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå