lillesøster skal bli storesøster Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Tenker da utenpå døra Kan også ta oppå om noen har noe der. Vi har massevis av disse danonino magnet figurene som var med yoghurten for en stund siden, en påskepynt, årsplanen til skole og barnehage, tømmekalender(søppel),ukeplanen til eldstemann. Disse er festet med 2 andre magneter i tillegg til danonino figurene. Oppå kjøleskapet har vi; microbølgeovn, 2 maisbokser, 1 malebok og et malerskrin.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 ingenting, siden vi har innbygd kjøleskap..... men jeg savner virkelig å henge opp "huskelappene" mine der:(
Raych Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 Vi har også innbygd kjøleskap, og der er det litt vanskelig å henge opp ting:) Oppå har vi heller ingenting ettersom vi har et skap som går helt til taket:)
ayla05 Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 utenpå har jeg masse tallmagneter (vi elsker å leke med tall her i huset:)), bilde av meg og snuppa, en ubetalt regning, noen notater til meg selv om ting jeg må huske på, noen figurative magneter og en tegning som snuppa har laga. Oppå har jeg en kurv med masse rart i.
~~DoraDora~~ Skrevet 17. september 2008 #5 Skrevet 17. september 2008 Har magnetbilder av hele familien, noen huskelapper og et par små tegninger. Oppå er der en haug med ukeblader som skal kastes neste gang de henter papiravfall
alvis Skrevet 17. september 2008 #6 Skrevet 17. september 2008 Vi har månadsplaner til barnehagen, foto på fadderbarn og en liste vi skriver opp ting vi må handle:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå