❤☆❤Kanelbolle❤☆❤ Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Hvorfor blir jeg ikke gravid? ;-(
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 *Trøsteklem* Det blir nok din tur snart skal du se:)
Mor til 2 snart 3❤️ Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 Har samme tanken.... venter bare på at det snart skal bli vår tur!!! Krysser fingrene for alle oss prøvere. Klem
❤☆❤Kanelbolle❤☆❤ Skrevet 17. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. september 2008 Tror bare jeg gir opp hele greia, tror ikke det er meningen jeg skal få barn :-( er bare heeelt nede nå :-(
latino23 Skrevet 17. september 2008 #5 Skrevet 17. september 2008 det kommer til slutt folkens, dytter og kaster baby støv på dere=) jeg er en som røver selv ,men det kommer når det er ment for det, som sagt noen klarer det lettere mens andre må jobbe for det men tenk hvor lykkelig dere blir når dere finner ut dere er gravide og får den i deres armer til slutt, ååååååå det gleder jeg meg til , jeg har prøvd en stund nå og vært gjennom ortoskopi for å se om allt var som det skulle og det var det, de mente man kunne bli lettere gravid når man hadde vært gjennom det, kan vel si jeg ikke føler den , men må bare være tolmodig og krysse fingre å tær, det kommer til slutt, så her dytter vi folkens=)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 17. september 2008 #6 Skrevet 17. september 2008 Nå vet jeg ikke hvor lenge du har prøvd, men husk at det er helt vanlig å bruke opptil et år på å bli gravid. Og har du prøvd lenger enn det, så bør du kontakte legen for å få hjelp. Jeg er inne i 23pp nå, men jeg gir aldri opp. Selv om man har tøffe perioder så må man bare prøve å holde motet oppe, en dag så blir det vår tur:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå