Twintipp og himmelblå Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Ikke sikkert den er ny for alle, men ihvertfall for meg! Trodde jeg skulle dævve.. Det var en som oppriktig fortalte meg at hun gikk på bomullskuren. Ja, rett og slett spiser bomull!?? Og at det trekker til seg et eller annet og bla bla bla. Nå tror jeg ikke verda står til påske lenger for galskap da gitt! Har dere hørt om det? Var visst flere modeller som brukte den..
cherry coke Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Nei fy! Det kan da ikke være mulig? Går det an å spise bomull?=) Det høres ganske farlig ut!
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 Den "slankekuren" er gammel og livsfarlig. . Brukt blant mange modeller ja, idiotiskt som det er. . greia er at den skal dempe metthetsføelsen, men det er jo bare livsfarlig. . .
Shabby Cheap Chic Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 Ja, har hørt at anorektikere spiser bomull, men det er livsfarlig mener jeg å ha hørt..
MintCondition Skrevet 16. september 2008 #5 Skrevet 16. september 2008 Å herregud, se for deg avføringa da... hjelp så mye lamt folk kommer på.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. september 2008 #6 Skrevet 16. september 2008 Hihihihi, høres litt sånn vammelt ut å tygge;-D
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 16. september 2008 #7 Skrevet 16. september 2008 jeg hørte på radioen her om dagn at folk som tenker blir overvektige, så ja.. jeg har gitt opp tenkingen!
Gjest Skrevet 16. september 2008 #8 Skrevet 16. september 2008 Ææææææsj! Nei ikke hørt om det. Jeg brekker meg bare jeg får sånne bomullsgreier i munnen hos tannlegen. Fysj!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå