Gå til innhold

arendal

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her inne som bor i arendal? Vi skal kanskje flytte dit, og jeg lurer på hva slags tilbud de har til mødre som går hjemme med barn. Finner liksom ingenting på nettet. Ser ikke ut til at de har åpen barnehage eller noen andre tilbud..Går hjemme med sønnen min på ett år, og stortrives med alle tilbudene det finnes til hjemmeværende i Oslo! Men nå flytter vi altså kanskje, og jeg prøver å finne ut av vår nye by. Derfor er jeg inne på alle slags fora, for å høre om noen har noen tips:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har svigersøster på besøk nå som bor der, men hun har lagt seg nå, kan prøve å huske å spørre henne i morgen. Vet at babysvømming må man stå på venteliste til ungen når komfirmasjonsalder omtrent, men din sønn er kanskje for stor til å begynne på det om dere ikke har gått på det før.

Skrevet

Ja, spør henne gjerne! Han er litt stor for babysvømming, men kanskje de har barnesvøm? I alle fall har de sikkert en svømmehall, kan jo ta han med selv også:)

Skrevet

Gå inn på svømming.no el noe sånnt eller google det .Gå på austagder og videre derfra. Finn kontaktpersoner og finn ut.

De har noe lekeland som er ganske nyåpnet.

Hun visste ikke så veldig mye, hun har bare 1 barn som er 6 mnd.

Kanskje noen andre vet, har du lagt inn på dib? er jo ofte mer aktivitet der inne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...