Gå til innhold

Skryteinnlegg :-)

Attpåklatten :-)™

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag kom en stolt 15-åring hjem her. Hun har hatt engelskprøve og fikk 6. Så fornøyd og glad. Og mamman ble like glad.

Hun er sterk i engelsk og det er gøy å se at reisene vi har hatt hvor jeg har "tvunget" henne til å klare seg selv med språket har gitt gevinst:-)

Så får vi håpe at hun legger like mye innsats i de andre fagene også!

Får håpet kan vel ingen ta fra meg eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hurra! Klart hun får 6 i alle fag ;-) Mammaen må da i hvertfall leve i troen til det motsatte er bevist!

Nei, fra spøk til alvor. Hyggelig å se at det går kjempebra. La henne nyte seieren og gled deg med henne. Gøy å høre at frøkna er båæde skoleflink og engasjert i nærmiljøet. Men så har hun jo en grepa flink mamma også da!!!

Skrevet

Tusen takk, det var veldig pent sagt:-)

Det morsomme er at jeg kjenner meg så godt igjen i hennes engasjement!

Sambo og jeg satt her en kveld og pratet om det. Han sa; Hun er ei utrolig flott jente og jeg er så stolt av henne!!! Og han er ikke pappan engang. Han nevnte også det, at han synes det er synd at pappan går glipp av så mye siden de har liten kontakt. Det er trist.

Men som sagt, gøy å kjenne henne igjen i seg selv og derfor tror jeg nok jeg forstår henne ekstra godt også:-) Vi har hatt våre hormonklinsjer, men ting har roet seg og det er fint å kunne sitte og skravle til langt på kveld innimellom og fnise og le sammen:-)

Skrevet

Det var jenta si det!!! Så flott da.

Skal se resten av fagene kommer ut med samme karakter.

Skrevet

Du vet at jeg egentlig ikke liker sånne skryteinnlegg:-DDD

Men jeg kan svare av ren høflighet da......

Så kult. Seks på engelskprøve da!!!! Det er knall.

Det er alltid lurt å la de få prøve seg på engelsk ved en hver anledning som byr seg. Og ikke minst når man er på ferie, for det er sikkert lett å "ta over".

De andre fagene kan vel ikke bli såååå dårlige, for når hun får 6 så har hun jo evner. Men det spørs selvsagt hvordan man bruker de da:o)

Krysser fingre for at det fortsetter slik, ikke nødvendigvis 6 hver gang, men annenhver..... :-DD

Skrevet

Det er som morsomt når de lykkes! Klart du er stolt - og hun også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...