Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Ser hun er med på charterfeber også. Noen som vet om det er før eller etter at hun ble mor at hun er med der? Hun er kjempesøt da
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 tror charterfeber ble spilt inn før. vennina mi er med i sesong 3 av unge mødre som begyner i oktober å de begynte å spille inn i mai å er vel ferdig denne mnd her, så unge mødre bruker ikke lang tid på å spille inn..
LykkelitenAprilSpire Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 hei hei=) det er etter at hun ble mor. sønnen hennes er kjempesøt... et år nå=) hun er kjempesøt ja, og en god mor ikke minst!!!
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #5 Skrevet 16. september 2008 hvem passer barnet hennes mens hun er med på charterfeber ? faren jobber jo i nordskjøen eller noe ? hmm, hadde vel prioritert ungen min framfor ett tv program, ungen er jo under året å.. herre gud.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #6 Skrevet 16. september 2008 .. men da var vel ungen ganske nyfødt da, når hun var charterfeber??! For det ble jo spilt inn sommeren i fjor.
LykkelitenAprilSpire Skrevet 16. september 2008 #7 Skrevet 16. september 2008 anonym 21:45...han ble passet godt på... han er ikke under et år, og hun er en fantadtisk mor!
LykkelitenAprilSpire Skrevet 16. september 2008 #8 Skrevet 16. september 2008 Nei!!! han er over et år... ble faktisk spilt inn nå nettop...
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #9 Skrevet 16. september 2008 Gi deg a!! Herregud! Hvor ungen er ikke ditt problem. Han(?) er sikkert hos noen som tar veldig godt vare på han mens hun er på ferie! Hun hadde jo ikke lagt han igjen på gaten hjemme heller ;P ...
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #10 Skrevet 16. september 2008 det programmet vet jeg 100 prosent når ble spillt inn.. det begynte i sommer.driver på ennå.
Lille L Skrevet 16. september 2008 #11 Skrevet 16. september 2008 Shit as, skaff dere et liv. Spiller da ingen rolle når dette ble spilt inn. Saken er at de som lager ungemødre lager også charterfeber. Altså Limelight.. Skal hilse fra Zekiye nå og si at det var ETTER unge mødre for de som lurer:o)
Zekiye Skrevet 16. september 2008 #12 Skrevet 16. september 2008 Hei! Takker for mange fine ord om mor og barn:) Unge Mødre ble spillt inn 1 år før Charterfeber. Aron er 1 år nå, og han var hos sin kjære far da jeg var bortreist. Han tok ikke skade at jeg var borte 1 uke i syden, hadde han det hadde jeg for all del aldri reist. Ser det er ei som tror jeg driver med barnemishandling, men det er synn du har fått dette inntrykke av meg. Men viktigest for meg er ikke hva du tror eller mener,men hva som er faktum,og det er at jeg lever for sønnen min,og jobber hardt hver dag for at vi skal få en låvende framtid. Fortsett å se charterfeber,dette var en kjempe kjekk tur! God kveld til alle,klem fra Zekiye
Kristinemossing.blogg.no Skrevet 16. september 2008 #13 Skrevet 16. september 2008 jeg synes du er utrolig søt jeg. å et pent navn på gutten:) stå på du:)
Zekiye Skrevet 17. september 2008 #14 Skrevet 17. september 2008 Tusen takk qwerty,dette setter jeg stor pris på
LykkelitenAprilSpire Skrevet 17. september 2008 #15 Skrevet 17. september 2008 heia zekiye=) kjekt å treffa deg inne her=) e live foresten... teit me alle disse så meine å påstår ting di ikkje har peiling på altså...
Zekiye Skrevet 18. september 2008 #16 Skrevet 18. september 2008 Heiia:) Eg fatta at d va deg. Takk for at du stillte opp:) Eg bryr meg ikje,du vett koss eg e. Så lenge eg vett eg gjør ein god jobb å ser at Aron har d bra,så e måle mitt nådd:) eg bryr meg ikje om ka folk finne opp,tror elle meine;) hehe. har d FINT eg! Koss går d me Vilde inni der:)?
millie+2klumper Skrevet 18. september 2008 #17 Skrevet 18. september 2008 hvem av de på unge mødre er du Zekiye? Har sett litt men husker ikke navn.. Ble litt nysgjerrig her:)
millie+2klumper Skrevet 18. september 2008 #18 Skrevet 18. september 2008 glem d. så d på FEM sin nettside:) Har du "født" enda? i serien liksom;) har ikke eg fått med meg. Kjempe søt bebis da:)
Gjest Tale30 Skrevet 18. september 2008 #19 Skrevet 18. september 2008 Til Zekiye: Jeg har sett Unge mødre for første gang denne sesongen. Vil bare si at du gjør et helt suverent inntrykk Jeg har jo ikke sett så masse da, men du bare fremsto som en skikkelig bra person i programmet så langt. Syns også det virker som om at du og samboeren din har det veldig fint Uansett. Til dem som nevnte at det ikke var bra at du hadde reist fra sønnen din for å være med på charterfeber.. Selvfølgelig skal man kunne reise også etter at man har fått barn, så lenge man vet at de er godt ivaretatt. Jeg tror en liten uke på ferie gjør godt for både mor og barn Mamma var alenemor, og jeg led ingen nød når hun dro på ferie en gang i blant. Jeg hadde det topp med dem jeg var hos, og fikk tonnevis med gaver når hun kom hjem Og for ikke å snakke om en mamma med dobbelt så mye energi til å være en kjempegod mamma. Håper du hadde en super tur!
Zekiye Skrevet 19. september 2008 #20 Skrevet 19. september 2008 Heii Millie+beibi:) Eg har født for 1 årsiden og 1 måned,akkuratt i dag faktisk;) hehe. Takk for fine ord:)
Zekiye Skrevet 19. september 2008 #21 Skrevet 19. september 2008 Hei Tale30! Takk for kjempefint innlegg! Jeg er bare med på 2 episoder av Unge Mødre,men er kjempe glad for at jeg gjør godt intrykk:) Jeg og faren til Aron henger fortsatt i hop, og forhåpentligvis gjør vi det alltid:) Jeg ser jo at du har en Del mer erfaring enn disse som tror barne mitt led en uke uten mor,og takker for at du deler dette. Jeg er glad for både min og Aron sin del at jeg reiste! Dette var Arons første uke alene med pappa,og dette har knyttet et mye sterkere bånd mellom dem:) Ingen hysterisk mamma som sier hva som er rett å galt, men nå fikk pappa faktisk erfare dette selv,og mestret det med glans! Jeg synes Aron er kjempeheldig som fikk denne sjangsen med sin pappa,det er neimen ikke ofte jeg reiser i fra ham,dette er faktisk første gang. Og som sakt, dette er noe jeg ikke angrer på ett sekund og unner alle mammaer en liten ferie, så lenge barn er som du sier, godt ivaretatt:) Turen var noe av det råeste jeg har fått vert med på i hele mitt liv,dette må du fortsette og se:) Klem fra Zekiye
Anonym bruker Skrevet 19. september 2008 #22 Skrevet 19. september 2008 Hei:) Koselig å se at du er her:) Likte godt deg og samboeren din, dere ga et godt inntrykk på meg iallefall:) Skal reise til syden i en uke nå i høst jeg også...første gang jeg skal være borte så lenge fra jentene mine:S men vet jo at de og jeg har godt av det:) Har ikke sett noe særlig på charterfeber, men nå må jeg jo se det også :) Klem fra en annen ung mor som ikke er riktig så ung lenger:)
Zekiye Skrevet 19. september 2008 #23 Skrevet 19. september 2008 Hei Anonym;) Det er så kjekkt å se at folk fikk bra intrykk av oss! Da er vi vell ikke så grusomme likevell da,hehe. Du må bare nyte turen så godt du kan! Tenk dette er så sjeldent for dere,og den uken vill gå kjempe fort,og du er tilbake i samme hverdag,samme rutiner. Viktig med en liten pause,og sunt å kjenne at du savner barnet/barna dine:) Og jeg lover deg,det øyeblikke du ser barna dine etter en uke er et veldig følelsemessi øyeblikk! hehe. Men fantastisk:) Utrolig hvordan navlestrengen egentlig aldri ble skikkelig "klippet",eller hva! Klem klem
Anonym bruker Skrevet 20. september 2008 #24 Skrevet 20. september 2008 du tuller!!! Du som er med å¨charterfeber, har du unge?? Hvordan i helvete har du klart å få den fine kroppen etter du var gravid?? magen din var jo helt flat og fin, ingen løs hud eller noe!! faen så urettferdig!! men sønnen din er cok gûzel, du er halvt tyrkisk sant?? eller tar jeg feil nå?? hehe
Zekiye Skrevet 20. september 2008 #25 Skrevet 20. september 2008 Hehe,ojj, takk for komplemange:D Jeg må jo ærlig innrømme at jeg har vert veldig heldig i forhold til å få kroppen sånn noglunde tilbake som den var da:) Men tror mye av grunnen er at jeg fødte 6 uker før tiden,og det er vell i slutten av graviditeten magen står på spreng. Men det har nokk litt med gener å gjøre også da. Mamma har selv mange barn og hun er ett pinnemenneske den dag i dag! Jeg er halt tyrkisk-kypriotisk om det går an å kalle det Pappa er fra Kypros på den Tyrkiske siden,men jeg kan desverre ikke snakke språket;( Jeg har veldig lyst å lære meg det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå