Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Si det ikke er sant. Oppfører Nordmenn på pakketur seg slik? Og er det de samme som sier "kommer de hit til landet får de oppføre seg som Nordmenn" For guds skyld. Jeg vil ikke ha innvandrere hit til landet som oppfører seg like idiotisk. Er det sånn på såkalte sydensteder? Aldri sett charterfeber før jeg. Heldigvis:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært på mye charterturer, men aldri sett nordmenn som har oppført seg sånn heldigvis :)

Engelskmenn derimot.....

Tror det komerm litt ann på hvor man drar jeg altså, om man drar på de værste partystedene så ser man nok mye dritt :-S

Utrolig pinlig oppførsel!

Skrevet

Jeg tror det er en grunn til at det er de samme folka som reiser hver sesong av dette programmet.....

Skrevet

Jeg har aldri vært på sydenferie hvor folk har vært sånn.. Heldigvis...

Sett noen apisoder av Charterfeber og det er jo bare tåpelig... Uff...

Skrevet

Jeg har kun sett reklamene for dette programmet... Og ja, det er flaut å være norsk i denne sammenheng!

Skrevet

Hun ene i den jentegjengen, er ikke hun med i Unge Mødre?? Eller er hun bare veldig lik..

Skrevet

Det er noen år siden jeg var på Magaluf og Playa Ingles. Og når jeg tenker meg om....grøss... For ikke å snakke om "nakne" italienske damer gatelangs i Egypt...enda mer grøss

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...