metaMORfose Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Jeg kjøpte meg ny jakke i går. Bestilte er vel det rette å si. Den nye Bergans jakka, Sirdal. Jeg kjøpte en den i purple. Den er så fiiiiin. Altfor dyr, og jeg kjøpte bukse også, men jeg har flere Bergans jakker, og er like fornøyd hver gang.
Mille** Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Kjekt å kunne unne seg litt. ) Jeg fikk bergans jakke i julegave av mannen i fjor, og har såååå lyst på buksa også, men føler det blir for dyrt. Hva koster den, vet du?
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 Man blir så glad når man kjøper/bestiller noe man virkelig har lyst på
metaMORfose Skrevet 16. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. september 2008 Nå ville jeg unne meg noe etter all sykdom og heft som denne seinsommeren/høsten har brakt meg. Buksa kostet rett over 2000 kroner, tror jeg. Jakka var grisedyr, 3500. Jeg er til vanlig veldig sparsommelig, men vi har god råd. Vi er veldig jordnære og har godt med sunn fornuft. Føler meg nå veldig gal og vill som kjøpte hel dress...... ))) Men det er litt deilig også!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 16. september 2008 #5 Skrevet 16. september 2008 Så lenge en har pengene og er sparsomme til vanlig som du sier så er det bare kjekt å unne seg litt. Nok sikkert ekstra gøy også da. Gratulerer med ny jakke og bukse. Det har du fortjent etter en lang sykeperiode.. Er ett knall fint sett, og gode klær som jo også da kan brukes mer enn en sesong syntes jeg..
metaMORfose Skrevet 18. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. september 2008 Koselig at dere er så positive. )) Mannen min pushet på meg, han synes jeg er altfor gnien hehe. Han har bestilt seg dress han også, mn jeg vet ikke hvilken enda. Blå, sa han. Nå blir vi sikkert veldig kule:)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå