Ønsker1til <3 19.09.09 <3 Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Hadde første dag med mens 01.09 og i dag mårrest fikk jeg litt vond stikking på venstre side. Har jeg hatt eggløsning eller er det noe annet. Mener jeg hadde eggløsning for noen dager siden
Snabeltann Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 Hei, dette er garantert EL. Jeg hadde også mens 1. sept, og testet positivt på El i går, samt natt til å går (testoman) ikke for sent å hoppe i høyet i dag! (egget slipper når testene begynner å bli negative igjen)
Ønsker1til <3 19.09.09 <3 Skrevet 17. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 17. september 2008 Takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå