PrøvLykken Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Tror egentlig ikke det klaffer denne gangen. Likevel går jeg og kjenner etter, leter etter symptom, finner dem, finner ut at det er innbilling, teller dager til eventuell testing (viss det ikke blir TR). Har allerede vært kvalm, hatt stikking i puppene, er trøttere enn noen gang før(utenom sist jeg var gravid). Begynte selvsagt å kjenne dette dagen etter EL. Andre som kjenner seg igjen? Må bare le av meg selv:)
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Jeg blir snart gal selv. Har IKm i dag,men negativ test:( Men ikke noen TR og har hatt mens murringer siden sønd,og også veldig ømme pupper. Men ikke noen tegn til TR. Blir FRUSTRERT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Og VET at jeg har hatt EL... Så enten MÅ TR komme eller så får testene endre utslag;)
Elva Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 Meg med! Har IKM på fredag tror eg, det viss syklusen min er på 26 dager. Va forgje syklus at den ble redusert fra 42 til 26 dager, så er litt i villspor. Men tok eggløsningsteser og hadde eggløsning rundr den 5 sep. Blir spennende å se nå da! Men er lei av å skuffe meg selv hele tiden. Kjenne også etter symptomer hele tiden, men de jag har hatt til nå er murringer siden forgje uke og svetting nege på stumpen om natta :9 Eller tar jeg på brystene mine ca 20 ganger til dagen, så er vell derfor de er litt ømme nå. Hvor lenge har dere prøvd da? Jeg selv har prøvd siden januar, og begynner å bli litt lettere frustrert nå!
PrøvLykken Skrevet 17. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. september 2008 Godt det er flere! Har bare så vidt begynt å prøve, første pp, og har ikke vært veldig aktive heller, og vet bare at EL er ca to uker etter første dag i TR. Og sist var jeg dårlig veldig tidlig, er ikke det ennå, så tror ikke det går. Likevel blir jeg gal av å vente. Ønsker det veldig:) Håper det sitter for dere, da, jenter!
Gjest Skrevet 17. september 2008 #5 Skrevet 17. september 2008 hehehe ja kan skrive under på at jeg har blitt helt rar av å vente på IKM! Har testet 5 ganger siden lørdag liksågodt. Uff jeg må le av meg selv... er jo egentlig sløsing med penger, men søren heller - noe må jeg jo ha å gjøre Må kanskje finne meg et annet sted å kjøpe disse testene, mannen i butikken begynner å se litt rart på meg nå...
Vifikkiaugust Skrevet 17. september 2008 #6 Skrevet 17. september 2008 Enten teller jeg dagene til IKM eller så teller jeg dagene til sannsynlig el tidspunkt. Blir litt tullete av dette ja, men siden vi har holdt på noen måneder nå, så er jeg litt mer avslappet denne pp. Ivertfall nå i tiden frem til el, etter den henger jeg vel mer og mer her inne tenker jeg....;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå