Gå til innhold

Kappahl sine vinterdresser...


Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen av dere som har kjøpt dem?? jeg har en 3 åring og en 5 åring...som er veldig aktive...er det noe for dem tror dere? er det laust for?? fikk de anbefalt men får ikke være innom en Kappahlbutikk før lørdag..så derfor lurer jeg.... farger?? hvordan??? fortell fortell...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som vet?? noen?? hjelp??

Skrevet

Jeg kjøpte en i fjor og var veldig fornøyd med den.

Inntil jeg leste i avisene at de var fulle i gift!!!

Den gikk rett i bosset. Kjøpte da en Troll dress og har vært superfornøyd med den.

Skrevet

Jeg kjøpte i fjor. Det var en fantastisk dress!

samme alder som din:) Aktiv og var ikke kald eller våt når vi hentet i barnehagen.

Vi var nok mer fornøyd med den enn andre dresser. De gjorde det veldig bra i tester året før.

 

I fjor gjorde jo europris sine dresser det like godt i tester som reima.

 

Jeg ler litt for meg selv over kommentarer som "ville du brukt fra HM på barnet ditt?"

Og det er skummelt fordi?

Har ikke ungene glede av å leke ute uten riktig merke?

 

Folk kan bruke penger på hva de vil, men tror noen virkelig at ungene ikke har det bra i andre merker?

De er tørre, varme i dresser til halv pris.....

 

Spurte i bh nå om de anbefalte Reima for jeg var rimelig bestemt på å kjøpe det til minste. De sa de ikke hadde noen erfaring med at det var bedre dresser enn en rekke andre merker. Så nå skal jeg ta meg en tur og sjekke igjen...

 

Skal definitivt sjekke KAppahl ja, tittet i dag. Fine og gode:)

Skrevet

Jeg elsker reima det vet jo alle, men folk må få kjøpe det de vil. Det som jeg derimot er veldig opptatt av er som en skriver over her alle miljøgiftene som enkelte plagg inneholder. Alt kan ikke være økologisk produsert, men man bør kunne forvente at barneklær faktisk ikke inneholder skadelige stoffer.

Skrevet

er det miljøgifter i ÅRETS modell eller er dette et tilbakelagt problem??

Skrevet

nei...men lite festlig å tenke på.......hvem er best der da?? hvilke dresser er uten miljøgifter?? bare dyre merker?? noen som kan om det? jeg er lite oppdatert der merker jeg...

Skrevet

det skal jeg! takk skal du ha!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...