Gjest Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Var på 6-ukers kontroll i går og fikk resept på det. Hva synes du om nuvaring ?
Yrha Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Det er den beste prevensjonen jeg har brukt, og gleder meg til å slutte å amme så jeg kan starte igjen. (kunne ikke bruke under amming, sa legen det til deg også?). Nuvaring har jo så lite hormoner at bivirkninger er ikke-eksisterende så vidt jeg vet. Og du slipper å huske på en pille hver dag. Genialt! Men vi må ta den ut når vi har sex, for sambo sier han kjenner den
Gjest Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 Jeg ammer ikke, så den biten er jo grei. Så du kan ta den ut under sex ? Den detter ikke ut, da ? Ser for meg at den kan dette ut under sex....hehe
Yrha Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 Niks, den sitter godt oppi der! Men du kan ta den ut i opptil 2 timer uten at virkningen avtar, så det går bra. Men kjenner flere som har den i under sex, så dere får prøve
Bippe77 Skrevet 16. september 2008 #5 Skrevet 16. september 2008 jeg har brukt den i mange år... best av det jeg har prøvd! Mindre bivirkninger... mindre å huske... også vet man jo aldri helt hva alt det andre gjør med kroppen da! med denne kommer hormonene rett til det stedet de skal virke... Min mann kjenner ikke ringe, så vi trenger ikke ta den ut under sex... men man kan ha den ute opp til 3 timer i døgnet tror jeg det var... men det står i brosjyren som følger med! Superfornøyd her ihvertfall! Når jeg sluttet før vi skulle bli gravide gikk jeg rett inn i samme syklus som mens jeg brukte... og ble gravid på andre (muligens første) ordentlige syklus etter jeg tok den ut!
Ioren Skrevet 16. september 2008 #6 Skrevet 16. september 2008 Jeg brukte den da jeg ble gravid, så joda... =P Og ja, jeg brukte den riktig og byttet når den skulle byttes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå