Alle gode ting er 3:) Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Ut i fra siste mens 7 mai mente legen at termin blir 11 feb09. Jeg har istedet regnet ut termin på bakgrunn av eggløsninga på babyverden.no.og der blir det 14 feb. Jeg vet 100% sikkert når jeg hadde EL,pga bruk av pergo,ELtester og veldig vondt i magen den aktuelle dagen,22mai. Så etter ''min'' beregning er jeg nå 18+5. Var på UL for ca 1 uke siden og der sa de jeg er 6 dager kortere på vei,altså 17+6 i dag og termin 20 feb. Vet at 6 dager ikke er så mye, og at termin bare er en dato. Men jeg er jo sikker på når EL fant sted. Så hvordan kan de si at jeg er ca 1 uke mindre gravid? Kan det være fordi jeg skal ha tvillinger og at de dermed utvikler seg saktere enn hvis det bare var et barn? Eller kan det være at det tar noen dager fra egget blir befrukta til det fester seg og tellingen av dager begynner først da? Men celledelingen er jo i full gang fra første stund. Skal jeg tviholde på ''min'' termin eller rette meg etter UL termin? Hva hadde dere gjort??
Gjest -<<- Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Egget kan visstnok gå i en slags dvale i opptil en uke etter befruktning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå