Gjest Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Mange vet jo at vi mistet flyet forrige uke, men det var bare starten på en uke full av overraskelser. Vi kom omsider frem på Gardermoen og sko opp vogna til minstemor. Ja den manglet da et sett med hjul?? Kuult og dra med ubrukelig vogn på ferie. Kom frem til spania og leiebilen var for liten til alt vi hadde med hehehehe jaja det ordnet seg jo greit. Kortet mitt funket ikke i en eneste minibank der nede så kuult og be mannen om penger til den minste ting. Kom hjem i dag uten bilnøkkel. Fikk til slutt hentet bilen min som har "mistet" skiltet bak siste uken. Fikk akkurat ringt og meldt det til politiet før en telefon tikket inn på min mobil. En bensinstasjon lurte på om jeg var eier av en bil med registrering ditt og datt..... ja vi satser på en ny dag i morgen med blanke ark:) Bad karma gå din vei!!!!!
melkekua™ Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Høres ut som du ble truffet av Murphys lov ja! Ikke morro!
Gjest Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 nei kjedelig når det blir så mange småting på en gang. Virker jo som et fjell hehehehe. Det med bilskiltet irriterer meg mest og da fordi vi hadde sikkert tatt han på fersken kort tid før. Med mitt humør hadde han nok hatt vondt i hodet nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå