Gå til innhold

Dåp, middag OG kaffe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er det som er vanlig ja?

Planlegger dåp , og vil gjerne ha fam til middag og en drøss med mennesker til kaffe (venner, fam, arbeidskolleger). Sålenge man har kake og kaffe nok er jo ikke det et problem, har regnet ca 45 på kaffen.

Flere som planlegger allerede? Har termin i november, men blir dåp allerede i januar siden vi vil ha vinterdåp og skal ha vintertema..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi planlegger dåp allerede vi også.

Har termin i slutten på okt, og vil døpe i midten av des.

Vi blir under 20 stk,og skal ikke ha noen ekstra gjester til kaffe.

Alle som kommer skal komme til middag.

Har ikke bestemt oss om vi skal spise middag ute og gå hjem og spise kakene hjemme.

Vi har så liten plass at det ville vært vanskelig å få inn alle gjestene til middag her...

Derfor vi planlegger dåp allerede nå er fordi vi har folk som kommer langveis fra,og som må få beskjed i god tid til å booke flybillett,få fri fra jobben osv....

Skrevet

Det er det som er vanlig ja :) har termin i november jeg også, men her blir det ikke dåp før uti mai.

Deilig å slippe å amme hele tiden når de døpes synes jeg.

Skrevet

vi skal ikke ha dåp, men navnefest, men blir jo samme opplegget uansett. Vi gjør nok som sist og leier et lokale, lager en god middag først og deretter kaffe og kaker. :) hadde mellom 25 og 30 gjester sist til middag og kaker. Jeg planlegger vell egentlig ikke, men har tenkt litt på verger og når vi skal ha festen. Regner med at det ikke blir før neste sommer siden gubbens familie er britisk og hele gjengen kommer for å bo hos oss en uke.Da vil jeg gjerne at gubben har ferie slik at ikke alt underholdningsansvar ender opp på meg. :S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...