Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 skal vi rett og slett streike eller?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Ja det gjør vi:o)) Lenge eller???
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2008 det kommer an på avisa det;-) Men vi talas åt!
Gummelillan Skrevet 16. september 2008 #5 Skrevet 16. september 2008 ??????????????????????????????????? Urettferdig som Leo ville ha sagt ;-) Nå skjønner jeg at det er noe jeg ikke skjønner igjen. Men altså, bare streik dere, men håper det ikke betyr stillstand her inne?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 16. september 2008 #6 Skrevet 16. september 2008 Nei det skal vi ikke ha noe av altså..... stillhet liker vi ikke:-DD
Gummelillan Skrevet 16. september 2008 #7 Skrevet 16. september 2008 Puh, så bra da. Begynte å frykte at jeg måtte skravle med meg selv ;-) Men nå er det straks Greys her. Er jo av de som IKKE har sett det på DVD fra statene... Var det ikke i denne sesongen, Klatten, at jeg var med....? Kan ikke si at jeg har sett meg....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 16. september 2008 Gurimalla, det er så lenge siden jeg så det vettø!!! Hva var det igjen??? Husker du hva jeg sa dengangen? Lignet hun på deg eller?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 16. september 2008 #9 Skrevet 16. september 2008 Ikke så god hukommelse at du husker om du har vært med i en Amerikansk tv-serie........ Hmmmmmm høres alvorlig ut.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. september 2008 Forfatter #10 Skrevet 16. september 2008 Ikke jeg som var med, men Gummis da!!! Jeg husker bare ikke hva/hvem eller hvorfor. Så som du skjønner så stikker ikke Greys så dypt i meg;-D Gøy der og da lizzom!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 16. september 2008 #11 Skrevet 16. september 2008 Ja den var til Gummis men du klarte å snike deg i mellom...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. september 2008 Forfatter #12 Skrevet 16. september 2008 Jeg er raskere enn deg innen samme minutt iallefall:-)))
Gummelillan Skrevet 16. september 2008 #13 Skrevet 16. september 2008 Ha, ha, klart jeg husker. Om ikke jeg får møte McDreamy har jeg jo fablet om at dobbeltgjengeren min gjør det... Men det er da altså ingen som ligner en tøddel der ;-) Ja, ja. Får vel kose meg med min egen McDrøm her på hjemmebane.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 16. september 2008 Forfatter #14 Skrevet 16. september 2008 Hihi, du må nok rett og slett det ja:-) Men altså, husker du hva slags figur det dreide seg om, eller var det bare at vedkommende lignet på deg? Jeg må ærlig innrømme at serien ikke har satt veldig DYPE spor, selv om jeg likte den godt. Nå er jeg på andre sesong av Army wives!
Gummelillan Skrevet 16. september 2008 #15 Skrevet 16. september 2008 Ha, ha, nei fikk ikke med meg hvem jeg skulle være, jeg ;-) Men jeg er der ikke altså. Men McDreamy er like søt da. Men nå ser jeg at Brothers n' sisters begynner snart på nytt også. Og Rob Lowe... DET er gutten sin som har greid å være snasen i mer enn 20 år det ;-))))))))
Reveenka Skrevet 17. september 2008 #16 Skrevet 17. september 2008 TRÅDKUPPING! MODDE! Hehe - Greys er kult, men ikke like viktig å få med seg som de første sesongene - irriterer meg over at det aldri blir tatt noen skikkelige avgjørelser på om man dater eller ikke, og om det skal være varig eller bare av og på.... McDreamy mangler baller, spør dere meg, og Meredith også! Jeg skal forresten også se Brothers n' sisters, og drømme om den italienske storfamilien jeg får om ti-tolv år når jentene kommer hjem med kjekke kjærester(som mor selvsagt har godkjent...haha, særlig)!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 17. september 2008 Forfatter #17 Skrevet 17. september 2008 Herlig med big italian family!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå