mamman til pia, eli og mari Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 va på butikken og handla inn mat i dag ja matvraket må jo ha noe og spise, handla middag pålegg osv med denne tok kata en synnøve finden ost den store betalt æ fan mæ 96,37 kr før fyy fan før nånn prisa går jo fan ikke ann og lev når en jævla ost skal kost næstn 100 kr satan i helvette ja æ e sint grrrrrrr får kos mæ me 2,8 kilo pæra så æ kjøp i stede og spar i hærlig på den ostn før det blir fan mæ længe t næste gang æ skal ha ost hær i huset grrrrrrrrrrrr
Angeldoll m/ desemberprinsesse Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 ...Og verre skal det blir. Prisene på matvarer skal opp ca 10% til.
snellapella Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 ...ja, da blir det turer over grensa. En 2,2 kg ost koster vel 90- 100 svenske...
Oj, en baby!! :-) Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 Ostetips: euroshopper og first price har samme osten til minst halv pris. Sånn, håper blodtrykket ditt stabiliserer seg nå.
nr.4 i oktober Skrevet 16. september 2008 #5 Skrevet 16. september 2008 Joda det er klart det er mulig å spare penger også her, ved å være mer selektiv, men Euroshopper og First Prise-ostene smaker jo ikke noe. Vi har kjøpt dem selv noen ganger i håp om å være litt sparsommelige,men vi synes de er så smaksløse så vi ender jo opp med Norwegia eller Jarlsberg ved neste handletur. Jada, fint at de bare fortsetter å sette opp prisene på mat, det eneste de bidrar til er jo mer smugling fra privatpersoner. (Jeg skal ihvertfall begynne å ta turer over grensa selv når dette trer i kraft, og det er noe jeg ikke vanligvis gjør. Vet om mange flere som vil komme til å gjøre dette. Hurra for Norge.
Gjest Skrevet 17. september 2008 #6 Skrevet 17. september 2008 har du spar i nærheten har de ost på tilbud noen ganger. nesten halv pris da
Julaften-baby♥ Skrevet 17. september 2008 #7 Skrevet 17. september 2008 Er så fantastisk glad for at vi bor bare 20 min unna svenskegrensa :-). "Stor-handler" en gang i månden i Sverige, og her i Norge bli det kun melk og brød hver mandg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå