Gå til innhold

Hvor mange her er for ett åpent forhold med mannen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså at dere er i ett forhold,men får lov til å treffe/ha sex med andre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hærregud hva er vitsen med og være i et forhold da om man ikke klarer og holde seg til en partner ... ???

Skrevet

Nei, gett.. De skoa der hadde nok ikke passa i min gang:-O

Men, det var jo ikke det du spurte om. Men, fasinert hvis noen klarer å leve slik..

Hei, der er du som knuller mannen min jo, sett noen fine blomsterarter i det siste?? Tar det lang tid for deg eller?

Skrevet

Fordi man kan være i ett forhold med en person man elsker og fortsatt ville ha sex med andre.

Skrevet

Personlig så skjønner jeg ikke hvordan man kan si at man er i et forhold, hvis man kan både date og pule på andre. Hva er det som er så "forholdsaktig" i noe sånt?

Skrevet

Fordi ekte kjærlighet kan ikke knuses av litt tilfeldig sex ;)

Skrevet

Nei, så "frilynte" er vi ikke her i hus :o)

Skrevet

Nei, fyttirakkern! Her er vi trofaste og monogame!

Skrevet

Yaddaline da.. Er`u fin på`t eller??

Aldri hørt om å dele på goder?

Send meg en pm, så kanskje vi kan ro i land en avtale eller to!!

Hæhæhæh:-D

Skrevet

Vel. Jeg tviler på at man elsker en person hvis man har lyst til å pule på diverse andre. Spesielt når det er snakk om flere ganger, når man ønsker det.

Det er ikke mye ekte kjærlighet der, gitt.

Skrevet

Vi har et veldig åpent forhold og med det mener jeg at vi snakker om

alt og har ingenting å skjule for hverandre.

Men om vi skulle hatt sex med andre en hverandre så skjønner jeg ikke

hvorfor vi skulle hatt et forhold sammen.

Så det har vi overhode ingen behov for.

Verken jeg eller min kjære hadde greid å hatt en sånt forhold.

Skrevet

Hva har det med liberalisme å gjøre?

Skrevet

Tipper du leter etter en grunn til å forsvare dine tilfeldige knull, siden du driver og "mobber" andre for å være monogam.

Skrevet

Håh, ja!! Prippen og gammeldags, er jeg, og alt det gode skal bare til meg, meg og meg!! Når jeg tenker meg om så kan siste del av den setningen tolkes i helt motsatt retning, men jeg er fortsatt prippen altså! *snurpemunn* :oD

Skrevet

siden du spør - har du et åpent forhold til din mann ?? eller har hatt ??

Skrevet

Vel egentlig ingenting siden åpne forhold er en veldig gammeldags greie. Men slik folk ser på det i dag blir det omtalt som alt for liberalt. Derfor bruker jeg ordet libreralisme :P

Skrevet

Vi har!

Jeg er bi, og har et stort behov for å kunne ha sex med en dame en gang i blandt! Men klart, det er langt utenfor normen her i samfunnet,iallefall her på bim ser jeg! He he.....

Skrevet

Ja jeg har ett åpent forhold til min mann og vi trives godt med det. Og som noen nevnte over her, det er ikke mye kjærlighet??? hvem er du til å dømme det? Hvis både jeg og min mann elsker hverandre til tross for at vi begge har sex med andre så er vel det vår sak. Jeg spurte enkelt og greit om hva dere synes. Og at dere har en helt annen oppgfatning av det spiller ingen rolle for meg. Men ikke kom her å si at det ikke er ekte kjærlighet mellom min mann og meg!

Skrevet

Hadde ikke kommet på tale her i hus nei,selv om jeg for tiden er under nonnelige forhold.Litt hissig her i huset så ingen sengevals nåtildags.

Skrevet

Storthjerte :) Endelig ei som er litt like meg her!!!

Dibberinnen: Var det jeg som mobbet monogame?? Hvor?

Skrevet

Nysjerrig som jeg er; hva om du blir gravid med en annen? Eller han gjør en annen gravid? Eller om en av dere drar med dere kjønnsykdommer hjem og smitter den andre? Ingen prevansjon er 100%. Ville forholdet overlevd?

Det er ikke noe for oss gitt, barne tanken på å ha indirekte sex med en haug andre gjør meg dårlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...