Gå til innhold

Åhhh...ser på Charterfeber.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig?=) Tv3 har truffet blinken når det gjelder å plukke ut deltakere til et slikt program. Hehehe...blir flau her jeg sitter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff nei .. hater det programmet .. kjempedumt ... tar opp Jakten på kjærligheten jeg slik at mannen min får sett på Chaterfeber ...

Skrevet

Haha digger det programmet! :D

 

Synd det kræsjer mer jakten på kjærligheten, men det går jo heldigvis i reprise på fredagen :)

Skrevet

He he he.. Underholdene..

Hun ene av deltagerne er naboen min (hællemåne assa) hih...

Skrevet

FLAUT med de "frierne" til Svein... Nei, dette ble for dumt.

Skrevet

Hun "sjarmerende" som er så god i engelsk? =)

Skrevet

Fniiiser ennå mer:-)))

Skrevet

Yes! he he..

Hun er faktisk veldig morsom.. ;-)

Skrevet

Grusomt pinlig program hehe, jeg blir så flau!

 

 

 

Hun ene som kom nå er vel med i unge mødre denne sesongen også?

Skikkelig reality queen hehe..

Skrevet

Ho ene er jo med på unge mødre også.. hehe..

Skrevet

åhhhhåhåhå! kjolen til den ene daten til svein var det mest harry jeg noen sinne har sett! FLAUT!! Hva gjør at folk kler seg sånn?!!!

 

 

Skrevet

ja jeg så det jeg også1

er det lenge siden charterfeber ble spilt inn? eventuelt unge mødre?

vet ikke om hun kanskje dro til aya napa etter at barnet kom eller før....:P

Skrevet

zekyie eller noe. En av de 3 jentene på tur.. (ikke date)

Skrevet

Jeg ler godt her jeg:-)

Skrevet

Når jeg svitsjer forbi slike program blir jeg minnet på HVORFOR jeg aldri kommer til å dra på Chartertur! :D

Skrevet

Ha ha ha..

Skulle dratt henne med på et uoffisielt dib-treff på Holmsbu igjen, Attpåklatten.. ;-)

 

Det var morsomt dèt.. Selv om jeg *host* husker ganske godt hvordan jeg sjonglet ut av rommet deres.. he he.. (etter massse rødvin) hihi..

Skrevet

Hihihihi, det var det nok svært mange som gjorde:-)

 

Artig tur det ja. Vi planlegger en ny en og kanskje vi må prøve det nye her i distriktet:-)

 

Vi kuppet jo hele underholdningen den kvelden også remember. Hadde jo med egen syngedame og et skikkelig høylydt kor;-)

 

 

Skrevet

Jeg remember.. ;-) !!!!

 

Husker sangkoret og solisten, ja .. he he.. Det var så bra!!!

 

Toppet turen til søs og meg.. Selv om det ble a little too much to drink.

Søs var så flau da jeg nærmest ramlet ut døren deres.. (he he)

 

Hva kan jeg si.. Godt selskap og god vin.. Hih..

Skrevet

Ingenting å være flau for!!! Vi var ikke flaue heller, bare litt dårlige dagen derpå.......ingen stor suksess med full kroppsmassasje på søndagen for å si det pent...............urk.....;-D

Skrevet

He he he....

 

Kan tenke meg!!! *ler* ... Vi drøyet dèt (for å si det sånn)

  • 2 uker senere...
Skrevet

Woho, Reality queen Zekiye her:P

 

Unge mødre ble spilt inn ett år før Charterfeber.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...