Gå til innhold

Hva syns dere om navnet Jonatander?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke det DRIIIIITLEKKERT??? Det skal ungen min hete ass

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvordan i alle dager skal det uttales???????

 

Har dere lån i Santander eller noe?

Skrevet

Santander, Krisander og Carosander er de 3 eldste gutta mine. Da må nr 4 ha et navn i samme sjanger. Og da falt valget på Jonatander. Så det så. Bare kom her og mobb meg dere... jeg bryr meg ikke om dere drittunger

Skrevet

Wow, kjempe kult altså. Kan jeg også få lov til å bruke det?

Skrevet

NN 20.42: nå må ikke du komme her og RAPPE navnet foran nesa på meg før ungen min blir født da! Da anmelder jeg deg til moderator ass...

Skrevet

He-he!!! Du begynner å få nok av disse -ander-navnene du også ja??? ;-)

Skrevet

Hehe.. Dette bare må være et fleipeinnlegg. Ingen kan kalle opp ungen sin for noe sånt, tror heller ikke på de såkalte navnene til de tre eldste. Det må da være en regel for at man skal gi unga sine et navn, og ikke bare finne på ett eller annet tull å kalle de. Jeg synes seriøst synd på alle barna rundt omkring som får latterlige navn av foreldrene sine. Tenk på muligheten for mobbing da. Fy flate for en idiotisk mote.

Skrevet

Jeg er en ung mor, men dog MODEN ass. Ikke sånn som mange av dere her inne. Er 20 år. Fikk den første da jeg var 17, så kom tvillingene da jeg var nesten 19 og nå kommer nr 4 på våren.

 

Så syns de navnene er dritlekker. Kommer til å bli de nye popisnavene! Bare vent å se! Dere henger ikke med i tiden!

Skrevet

Bare det å bruke ordet ...ass får meg til å le.. Og tror ikke på hverken navnene, deg eller din alder. Jeg er 33, og så umoden er jeg ikke. Har heldigvis gitt barna mine normale gammeldagse navn, noe som er "dritlekkert" i forhold. (Som jo også er et fjortis uttrykk).

Skrevet

Bruk heller salamander, det er i hvertfall navnet på noe.

Skrevet

Hehe.

 

Jeg vedder på at du satt griller i hodet på enkelte nå HI. Snart blir det født en gjeng med Jonatandere.

 

 

Skrevet

er guttungen din tander eller? kommer til å bli mobba for å være veik.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...