Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 jeg begynte plutselig for ett år siden å gå mye på toalettet med av føring, her om dagen oppdaget jeg blod, tror dette er utenpå. nå i sted fikk jeg vondt i magen, var på do, og det var masse blod i do, og sprut etter blod i do skålen, ble fryktelig redd, litt vondt å gå på do, og vont å tørke seg, kan dette være hermorider?
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Hemoroider har nok nok. Hermorider derimot vet ingen hva er. Scheriproct på apoteket uten resept. Good luck.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 he he, høres det ut som det er det da? hilsen redd..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå