Gå til innhold

Er Storberget en mobber?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, mener jeg, men klare ord for penga. Meninger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei hvis det oppfattes som mobbing, så er det vel noen som er en tanke sart i sjelen....

Skrevet

NEI!

Kvarme sitter å kaster stein i sitt lille glasshus!

Blir kvalm av slike fordomsfulle, gammeldagse holdninger som noen i den Norske Kirke har!

Skrevet

Nei, jeg synes ikke det. Men jeg er også litt usikker på hva han faktisk har sagt. Om han som Aftenpostens overskrift antyder sa at "Kvarme bør skjerpe seg," synes jeg han forenkler mye.

Skrevet

Nei, overhodet ikke. Synes kommentarene hans var på sin plass...Kunne ha godt ha vært ennå mer kraft i uttalelsene.

Skrevet

Husker ikke helt, men uttalte seg på en folkelig og "Thorbjørn Berntsensk" måte i intervjuet jeg hørte:)

Skrevet

Nei!!!

Om noen bedriver mobbing er det Kvarme!!!

Jeg ble sint når jeg leste hva han gjorde mot paret som ønsket å inngå partnerskap. Og jeg ble glad da jeg leste om Storberget som tør å si det mange mener.

Hvor er respekten og menneskeverdet hen egentlig?

Skrevet

Men, hvem er jeg til å si hva hans gud mener er riktig? Jeg er ikke kristen, og for at homofile bør få gifte seg. Men jeg kan jo ikke gå til en prest eller imam eller til andre trossamfunn og si at: din skrift er feil, homofile bør få gifte seg i ditt hus, kvinner skal ikke dekke til hode osv osv.

(jeg mener jo at de tar feil, selvsagt, ser ikke problemet selv, men staten kan ikke bestemme reglene i trossamfunn bare fordi samfunnet er i forandring)

Skrevet

(og det ironiske var at giftermålet foregikk i KAMPENkirke.

Og, nei, ser ikke på det han sa som mobbende.

Skrevet

Problemet er selvsagt at kirken man snakker om her er en statlig institusjon.

Det i seg selv er jo et helt latterlig påfunn, og fører til absurditeter som at politikere får direkte innflytelse over kirkens påstått trosbaserte policyer.

Skrevet

Nettopp, ned og vekk med statskirka, la Norge være nøytral innen livssyn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...