frk Nilsen Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Hvordan går det med dere? Har helgen vært snill med dere? Vi har hatt besøk av mamma så det har blitt litt sjokolade til kaffen og slikt :-S Men ikke mye da.... Søndag spilte jeg min første innebandykamp på ca 1,5år! Det var slitsomt! Laget mitt ligger i 4div og vi møtte et lag i 1div i Oslocup. Dere kan jo bare gjette dere til at det var en del å gjøre.... Er keeper forresten. Jeg er fortsatt stiv og støl, 2 døgn etter kampen! I morra skal jeg og pode gå på lang trilletur i marka :-) Håper været blir bra! Skal ha med skrittelleren og gir meg ikke før jeg har bikket 10000 skritt!
frk Nilsen Skrevet 16. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 16. september 2008 Det skulle jo selvsagt stå SuperSmukkesnuppene.... Går litt fort i svingene her ;-P
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 :D Hehe.. supersnuppesmukkene! Her går det bra. Jeg går ikke så mye ned i vekt om dagen. Kroppen protestrere litt kanskje. Har så smått begynt med treningen igjen så håpe det hjelper litt på. Dessuten har jeg mens og er godtesjuk så det holder. Skal lage eggedosis med søtningsmiddel til Greys. Gleder meg som en hund til det. I dag har jeg kun spist middag. Hadde så hodepine at jeg sovnet når lille var kjørt i barnehage og sov til hun skulle hentes. Grusomt waist av en dag, men alikevel. Middag: svinewok Dessert: en kopp kakao og mer dessert: eggedosis. hehe.
frk Nilsen Skrevet 16. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. september 2008 Oi! Eggedosis da... Har jeg ikke spist siden jeg var 10 år eller noe i den duren.... Det var fast takst på 17mai sammen med rips =) *mimre, mimre*
melkekua™ Skrevet 16. september 2008 #5 Skrevet 16. september 2008 Åååååå er du keeper? Jeg var keeper jeg også den gangen jeg spilte. Har så lyst til å ta det opp igjen, men føler meg for gammel nå hehe. Får vel ikke lov av gubben heller for jeg skader meg hele tiden hehe. Med meg går det bra, venter på at vekta skal gå oppover igjen..... spiser lavkarbo nå og trives med det. Inspirert av Fedon. Det blir ketolyse igjen etter fødsel og endt amming. Jeg gir meg ikke så lett )
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 16. september 2008 #6 Skrevet 16. september 2008 Du er kjempeflink melkekua! Jeg er redd jeg hadde tenkt, psssj jeg er jo gravid... la meg spise all sjokoladen jeg finner! hahahaha. ;p Hm. Søstra til Fanten spilte innebandy i helgen i drammen tror jeg.. hehe.
frk Nilsen Skrevet 16. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. september 2008 Kult! Kanskje vi skal danne et bedriftslag *hihi* Supersmukkesnuppesnuppene.... Hvilket lag spilte du på? Jeg spiller for Grei, spilte for Vålerenga før jeg ble gravid, men hele laget flyttet over til Grei pga tull og tøys ang satsing for damelaget.
melkekua™ Skrevet 16. september 2008 #8 Skrevet 16. september 2008 Spilte for Soon IBK, Halden, Holmlia og var det flere tro...jo Bærums Verk...sikkert flere også hehe. Har vært litt overalt for å si det sånn.
frk Nilsen Skrevet 16. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 16. september 2008 Vært i toppen du da ;-) Holmlia er jo i toppen i eliteserien! Jeg er på samme gjeng fra 2laget til Vålerenga, nå 3laget til Grei. Skravlekjærringer på over 30 som digger å spille innebandy =) Kanskje du kan lære meg et triks eller to ;-) http://lille-vakre-anna.blogspot.com/2007/02/innebandyfloorball.html (gammelt skrytebilde av meg på bloggen ;-))
melkekua™ Skrevet 16. september 2008 #10 Skrevet 16. september 2008 Var på kretslaget ) hadde store drømmer om landslaget, men slik ble det ikke. Nå er bare morro hvis jeg kunne fått spilt igjen uten å stresse masse, bare spille om du skjønner. Det var veldig intens trening med Holmlia ja. Spilte mange kamper i toppeliten.... møtte Tunet mange ganger.
frk Nilsen Skrevet 16. september 2008 Forfatter #11 Skrevet 16. september 2008 Skjønner godt hva du mener! Du kan få komme å leke med oss når du vil :-) Og Tunet er ingen lek....
melkekua™ Skrevet 16. september 2008 #12 Skrevet 16. september 2008 Hvor holder dere til da? Hehe...tror jammen utstyret mitt ligger opp her en plass, eller så ligger det hjemme hos mine foreldre.
frk Nilsen Skrevet 16. september 2008 Forfatter #13 Skrevet 16. september 2008 Vi holder til på Apaløkka(ammerud) Trening på fredag mellom 17.30-19.00 Velkommen, velkommen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå