to jenter og ett gull i magen Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 mye rart jeg lurer på hi hi:) og har en følelse av at de som ikke ønsker barn sår på første mens vi som virkelig vil må prøve lenge:)
Turid Laila Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Er ikke du bare i første prøveperiode? Har vel ikke noe med flaks å gjøre, men når man har sex og hvor stressa man er feks.
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 Tror nok bare det må være en følelse du har.. Men vår lillegutt var veldig ønska, og satt på første forsøk. Så handler vel like mye om flaks, kanskje?? Eller "ment to be"??
Gjest Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 Nr 1 ble til tross prevensjon, ikke planlagt men veldig ønsket når det værste sjokket la seg Nr 2 som fortsatt bor i magen satt på første forsøk og hun var godt planlagt og veldig ønsket
to jenter og ett gull i magen Skrevet 16. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. september 2008 nei var ikke pga med selv jeg spurte. bare tenker litt at man skal ha ganske flaks da. så ett eller annet sted at det er bare 20% sjanse på 1pp eller noe.
Turid Laila Skrevet 16. september 2008 #6 Skrevet 16. september 2008 Ååå trodde du var utålmodig allerede jeg
<3 + <3 + ? Skrevet 16. september 2008 #7 Skrevet 16. september 2008 Litt flaks er det vel når man blir gravid på første pp, men det er fullt mulig. Både gutten min og lille i magen har sittet på første forsøk, så noen er kanskje ekstra fruktbare da. De er begge planlagt og veeeldig ønska. :-)
Gjest Skrevet 16. september 2008 #8 Skrevet 16. september 2008 Hehe, de gangene jeg har blitt gravid så har det gått fort. En gang på prevensjon, en gang da jeg var blitt stemplet som ufruktbar av legen, en gang på første forsøk og en gang i en sikker periode... haha. Flaks? Nja, vet ikke jeg. Har ikke føltes sånn de gangene det ikke var planlagt:P
to jenter og ett gull i magen Skrevet 16. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 16. september 2008 nei ikke så utålmodig ennå he he:) jeg har en sengedans annenhver dag jeg. sitter den ikke nå så sitter den vel snart:)
~sjiraff~ Skrevet 16. september 2008 #10 Skrevet 16. september 2008 Begge våre var ønsket, planlagt og lagd i første pp. HAr ikke du EL til helga? I såfall er det bare å pule på )
to jenter og ett gull i magen Skrevet 16. september 2008 Forfatter #11 Skrevet 16. september 2008 he he jo ifølge kalkulatoren på babyverden så har jeg det på lørdag. jeg fortsetter annenhver dag bare jeg:) venterpå gubben som er på jobb. da har han bare og kle av seg he he:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå