konvall Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Jeg selv ville vært på Farmen. Har alltid drømt om det. Har alltid ønsket å levd på den tiden. Dyrke sitt eget, egne dyr og skog. Tungt arbeid, men guuuud. Min drøm ja. Hadde aldri i mitt liv vært med på Big Brother ol.
metaMORfose Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Tror ikke jeg kunne vært med på noe. Jeg liker ikke intriger og krangel. Men jeg er god til å se på!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 Tror ikke jeg kommer på noen i farten som jeg kunne vært med på.. Men det er kanskje fordi de vises på tv, og der vil jeg ikke vært i en slik situasjon.. Kunne ikke vært med på farmen (for lite mat og mye krangling) robinson (pga ser de må av og til spise insekter) big brother (pga alle kameranene) 71 grader nord,(mangler kondis deluxe) hvilke andre program er det nå? Kommer ikke på flere nå.. Trur generelt jeg hadde gått til grunne uten mat, er litt for glad i og avhengig av mat:)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 big brother kanskje. Eller farmen. Tror egentlig ikke jeg kunne vært med på noen, men om jeg MÅTTE velge, så.
Tokatter_USA Skrevet 17. september 2008 #5 Skrevet 17. september 2008 The Amazing Race. Jeg vet ikke om det er blitt vist på norsk TV, så jeg vet ikke om dere vet hva jeg snakker om, men det er det eneste programmet jeg NOENSINNE har tatt opp hvis jeg ikke har kunnet se det. Ideen er 12-13 par (av alle slag: ektepar, søskenpar, forelder og (voksent) barn, vennepar, søskenbarn, kolleger etc.) som starter et sted i USA og konkurrerer om hvem som kommer først tilbake til USA, etter å ha vært verden rundt, mer eller mindre. Underveis er det forskjellige fysiske og mentale oppgaver som skal løses. Parene kjenner og liker hverandre fra før, så hovedpoenget er ikke konflikt. Ingen "stemmes ut", men man går ut om man kommer sist inn etter en etappe. Jeg hadde ELSKET å være med på et sånt løp. Mannen min og jeg hadde gjort det råbra! Men vi kan ikke, siden jeg ikke er amerikansk statsborger, og mannen min vil ikke uansett. Dessuten hadde det vært best om det ikke hadde vært sendt på TV hvis jeg skulle være med....
yasmina Skrevet 17. september 2008 #6 Skrevet 17. september 2008 Amacing race gikk hjemme paa tv3 eller noe en periode. Det kunne nok jeg ogaa vaert med paa...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå