♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Jeg går rundt nå og er så engstlig, at babyen min begynner å bli urolig!! det er jo ikke bra... Samboeren min har kjøpt seg motorsykkel.. han har hele TI kjøreturer bak seg som erfaring, og det er kjøretimene... så han er totalt grønn, og fikk seg sykkel idag. og den må selvfølgelig prøves!! AKKURAT NÅ! det mørkner jo huff.. jeg er overengstelig, for så mye kan skje... og nå begynner vesla og sparke massemasse, og er redd det er fordi jeg engster meg sånn
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Det går nok fint ) Hvis han har fått lappen så "kan" han jo kjøre, og når han vet hvor engstelig du er så finner han nok ikke på noe dumt (basert på det søte innlegget du hadde om nattesøvn her om dagen). Og at snuppa spreller; nå sitter du ned og har kroppen i ro - da våkner rakkerne til liv, vet du ;o) *trøste*
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 16. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2008 Takk Er godt å få andres synsvinkler.. for han har jo lovt å være forsiktig.... og bebbisen spreller jo hver kveld, så er kanksje bare tilfeldig at det kom samtidig (og etter å ha trøstespist en sjokolade)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 *fnis* ja å få i seg noe søtt (saft blri vel vanlgivis anbefalt) er jo kjerringrådet for å få bollene i ovnen til å sprelle )
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 18. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 18. september 2008 sant men blir litt nervøs thihi.. han er ute og kjører en tur ikveld og, stas med ny sykkel da men ekke like nervøs idag! går vel over
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå