lengter daler ned i skjul... Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 av ingenting. eneste jeg har gjort idag er å hente 1 åringen min i bhg, var hjemme litt etter kl 16. laget middag. han har vært sutrete, klengete og ville bare sitte på armen. la han kl 19.15. så det er snakk om 3 timer sammen med sønnen min. har hatt konstante kynnere. så vondt i bekkenet at jeg blir gal! sliten og lei. sitter å bare griner. nå orker jeg snart ikke mere ( 2 uker igjen til termin.
Førstegangsmamma82 Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Kjenner igjen følelsen med å bli sliten av ingenting... Unn deg noe godt; en kopp te, et bad, en dusj eller kryp under dyna med et blad eller ei god bok. Humør og følelser går opp og ned, men ta ihvertfall godt vare på deg selv i denne tida! Gode tanker fra meg til deg!
lengter daler ned i skjul... Skrevet 16. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 16. september 2008 å tusen takk! så søt du er )
*tornerose* Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 Samme her, sliten av INGENTING..... Har hatt jentene hjemme i dag og hun minste har vært mye sutrete og overtrøtt nå i kveld.... kjenner jeg tåler så utrolig lite nå.... Skal bli godt å få kroppen sin tilbake igjen og mere energi.... Enig med ovenstående innlegg, ta vare på deg selv, prøv å ikke ha dårlig samvittighet for at du er trøtt og sliten (dette er en kort periode i livet & energien kommer tilbake).... Det er lov å føle seg trøtt og sliten nå på slutten.... Ta deg en kopp kakao & nyt kvelden alene eller sammen med mann/ samboer :-) Klem fra
Siw1 *mamma til Rikke&Adrian* Skrevet 16. september 2008 #5 Skrevet 16. september 2008 Var som å lese om meg selv dette...har hatt en skikkelig tung dag i dag jeg og. Eneste jeg har gjort var å dra innom et par butikker i dag, og mer skulle det ikke til. Fikk masse sterke kynnere og veldig vondt i bekkenet etterpå, det kom noen tårer her og....så etter at jeg la sønnen min ikveld, tok jeg meg et varmt bad og fikk samboeren min til å massere og smøre inn beina mine etterpå...utrolig herlig!! Du er heldig da som har bare to uker igjen! Det kan jo skje når som helst!! Jeg har enda 4 uker igjen...og akkurat i dag så føles det ut som en evighet....' Men jeg trøster meg med at i morgen er det en ny dag, en dag nærmere termin og den kan bli mye bedre enn denne dagen:)
Mamman_til_Adine <3 Skrevet 16. september 2008 #6 Skrevet 16. september 2008 Ingen av oss fantastiske kvinner som går gravide skal ha dårlig samvittighet for å være sliten å trøtt. Å desto mer grunn til å være det med en liten en i tilegg til belastingen på kroppen vår nå Jeg har 6 uker igjen, å får bare mer og mer smerter for hver dag som går. Legg deg ned, slapp av med GOD samvittighet. Du har tross alt gått 38 uker nå, all grunn til å være lei. Om dere har planer om å være oppe en stund til begynner det komedier på TV 3 snart, som får opp humøret :-) Lag dere en kopp te og finn noe godt å tygge i, å legg dere i en god stilling i sofaen og nyt kvelden. Ta dagen imorgen som den kommer. Lykke til alle dere
lengter daler ned i skjul... Skrevet 16. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. september 2008 tusen takk jenter! dere er så søte og omtenksomme! jeg har slappet av hele kvelden nå i sofaen. nå skal jeg legge meg og håpe på en mye bedre dag imorgen..... selv om jeg vet at smertene og slitenheten ikke forsvinner over natten, hehe! dere er en god støtte! klem til dere fra meg )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå