moomy venter nr 2 Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 I dag skulle jeg være effektiv å vaske vinduer i mens lillegull snorket og sov ute i vogna si. Så etter litt mat og litt tulleyoutube så satte jeg i gang. Bare synd jeg ventet litt for lenge, for i det jeg fylte i bøtta så våknet prinsessen. Så da var det å ta henne på den ene armen og bøtta i den andre og så karre seg opp trappene med godt mot. Men pussig nok så syntes ikke lillegull at det og vaske vinduer var noe særlig, så derfor hylte og skrålte hun helt til jeg ga opp. Etter mye tull og tøys en liten time så bestemte jeg meg for å gå ned i kjelleren og tømme ut vannet og konsentrere meg om mitt lille gull. Men den gang ei...... For da jeg kom ned hørte jeg en umiskjennelig renne lyd og når jeg åpnet døren så fosset vannet utover utslagsvasken og utover gulvet. Tro det eller ei men jeg hadde faktisk vann til anklene:/ Heldigvis var det lett å få det ut siden det rant ut mot kjellerdøren og det er fall i gulvet den veien. Lillegull hadde også bestemt seg for at nå skulle mamma få litt fred så jeg fikk da en halvtime og tørke opp på Da min mann kom hjem hadde jeg forberedt en "pen" liten forklaring så han skulle forstå at det var rett og slett ikke til å unngå:"( Han hadde derfor ikke engang fått kommet inn døren før det "pøste" ut av meg. Ikke så mye som en anelse av irritasjon kom. Bare ett skjevt lite smil og så et " stakkars deg du er vel sliten da". Spessielt overrasket ble jeg da jeg skjønte at han i tillegg trodde det var HELE kjelleren og ikke bare vaskerommet. For en utrolig mann:) Så hvordan gikk det med vinduene? Jo! To ble pusset og så var det bare resten igjen.... Et litt hjertesukk fra
Maud Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 En fin fyr han mannen din! Du har jo nesten ingen vinduer i huset ditt heller, så med to vinduer om dagen og noen dager med åpen barnehage eller andre ting, så er du ferdig med alle vinduene til jul ;-)
frøydis m/ 4 Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 Det som er det fine med både vindusvask og annet husarbeid, det er jo at om man ikke rekker alt man hadde tenkt den ene dagen så kan man trygt vente til neste,............ for det forsvinner ikke av seg selv..... :-)))) Godt at mannen skjønte at dette var vått og leit og ikke noe greit....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå