Gå til innhold

I dag ble jeg medlem på Elixia!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter masse nøling og vurdering frem og tilbake, vil - vil ikke, gidder - gidder ikke, har ikke tid - det handler om prioritering, har jeg i dag meldt meg inn på Elixia. Håper jeg kommer til å være der når jeg først har bundet meg for et helt år. Vet fra før at jeg trives med det hvis jeg først kommer i gang, men terskelen for å komme i gang er høy!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til da, men hva i alle dager er Elixia for noe rart? Aldri hørt om det

Skrevet

Elixia er et treningssenter, de finnes kanskje ikke over hele landet? Omtrent som Sats slik jeg så det, men i følge dem selv myyye bedre enn Sats ;-)

Skrevet

Åååååå! Du er flink! Det første steget er jo tatt når du har inngått medlemskap, - da er det lettere å komme igang.

Jeg kan heie!!!

HEIA HEIA SPREKE MAUD!!!!!

Skrevet

Så kewlt, da.Jeg kjenner til det å ikke gidde, eller ikke ha tid - men tenk så mye du kommer gidde etter at du har fått trent litt :-) Det gir så enormt med energi at det er bare gøy!

Heia spreke Maud!

Skrevet

Hei og gratulerer med medlemsskapet. Jeg var akkurat der du er nå i vinter. Men til slutt bare bestemte jeg meg for at nå skal jeg. Overhørte Kari Jaquesson si på TV "du kan ikke sitte i sofaen og vente på at motivasjonen skal komme". Da var det avgjort - jeg meldte meg inn. Når sant skal sies så har jeg aldri, og da mener jeg aldri, lyst til å gå. Men jeg har bestemt meg for at dette er noe jeg skal gjøre og går bare og skifter og drar avsted. Når jeg først er der synes jeg det er helt fint og etterpå er det jo super-bra. Prøver å være der 2-3 ganger i uken. (Men de siste ukene har det vært både sykdom og en haug med foreldremøter plus litt andre ting også som gjør at jeg bare har klart 1 gang i uken. Men jeg regner med at det snart roer seg litt og at jeg er i full gang igjen.

Forresten så er jeg medlem på Elixia Kolbotn - er det der du også skal gå? (mener å ha fått med meg at du bor i Oppegård kommune)

Sportslig hilsen fra

Skrevet

Så flink du er!

Har hatt medlemsskap der, men ble støttemedlem etterhvert.

HAr inngått en ny avtale på ett annet senter, men innrømmer glatt at det er lenge siden jeg har vært der. Motivasjon er kjipesen, spesielt når uka og kveldene blir fylt opp av andre ting og jeg VET jeg må prioritere bedre.

Kanskje du kan sparke i gang ett motivasjonsprogram for "modne late mødre"?

Lykke til, jeg skal ihvertfall heie på deg:o)

Skrevet

Jeg har, i likhet med Trollmora, vært støttemedlem på et treningssenter for maaaange år siden.

Trening er jo kjempegøy, når man først kommer seg i gang.

Nå har du jo meldt deg inn, så terskelen for å komme i gang er jo allerede passert:) Du er igang.

Jeg heier på deg og motivasjonen din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...