Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Nå er det lenge siden jeg har vært her inne. Har klart å holde kjeft om barn i hele sommer. Og gjett om den taktikken fungerte :-) Nå har samboern fått seg fast jobb i løpet av sommeren og han sa til meg her om dagen at når prøvetiden på jobben er ute (6mnd) så tror han at han er klar for barn. Jippi :-) Han har hele tiden sagt 2-3 år. Han sa også at han var glad for at jeg hadde sluttet å mase, og at det hadde hjulpet han å få tenke over saken selv. Det var visst mye enklere å bli positiv til saken når ikke jeg hylte og grein hver dag om at jeg ville ha barn ;-) meeerkelig... hehe.. Så da kan det være at det blir prøving på meg til våren :-D klem
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #2 Skrevet 17. september 2008 Hei:) Så hyggelig å høre=) Hvor gammel er dere? Var det du eller han som begynte å prate om emnet? Jeg vil også ha en slik sambo...
iiiise Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 Så koselig å høre det går fremover for noen:) Ikke noe er bedre enn det!! Prøver så hardt jeg bare kan den taktikken jeg også... Har ikke vært så flink til nå..Så kanskje jeg skal holde kjeft noen måneder jeg også Skjønner det er tas at han selv tar opp samtalen å sier at han er klar!!! lykke til når våren kommer:) klem
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #5 Skrevet 17. september 2008 tror det er veldig stas når mannen tar opp temaet først. men det kommer aldri min til å gjøre, er det opp til han så kan han vente noen år til, og det er for min del helt uaktuelt. derfor maser jeg på ham i ny og ned!
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #6 Skrevet 17. september 2008 Jeg er 21 og han 29. Var jeg som tok det opp først. Han har aldri hatt lyst på barn før han traff meg. Så bare det var jo et stort framskritt når han fant ut at han i det hele tatt hadde lyst på barn. :-) Så har det bare blitt bedre og bedre derfra :-) Merker jeg blir ekstra utålmodig når det er snakk om 6 mnd. Når det var to-tre år var det så langt unna at det ikke var vits å tenke på det engang. Men det er jo ikke sikkert at han vil da, han sa bare at det var en god sjanse for det. Egentlig tror jeg bare han ikke tør å gi meg en fast dato i tilfelle det skulle skje noe, da vet han nøyaktig hvor skuffet jeg blir. Han har trøstet meg mange lange kvelder pga slike samtaler... Håper dere også får framgang i nærmeste framtid :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå