Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Kan man det? ( tenker på infeksjonsfare osv ).
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 haha nå glemte jeg et øyeblikk hvilken side jeg var på.. Så for meg stripping med stang og det hele Har dessverre ingen råd..
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 hm, ja overskriften kan jo lett missforstås. Dumt av meg..
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #4 Skrevet 16. september 2008 nei nei! var ikke sånn ment altså er jo masse snakk om stripping her, var jeg som ikke fulgtte helt med
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #5 Skrevet 16. september 2008 Hvordan foregår stripping? Har lest om det flere steder her, men aldri hva der innebærer?? Noen som vil forklare meg det?? Er bare prøver skjønner dere:)
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #6 Skrevet 16. september 2008 Stripping: Dersom den gravide går på overtid, kan jordmor «strippe» for å stimulere til fødsel. Det vil si at jordmor stikker en fi nger opp i livmorhalsen. Man kan også massere livmorhalsen. Dette må kun utføres av lege eller jordmor og bare på gravide som er på overtid.
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #7 Skrevet 16. september 2008 jeg hadde sex samme dag jeg Er når vannet går man ikke kan ha sex pga infeksjonsfaren..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå