Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 Jeg lurer på om sønnen min er skjevhendt, ikke det at det er noe problem liksom! Men pleier barn å bruke venstre hånden like mye som høyre når de er små? Min sønn bruker omtrent venstre til alt. Tar han i mot en blyant med høyre hånden, så skifter han til venstre med en gang av seg selv. Han spiser også med venstre, og holder gaffel og skje med venstre hånden, tannbørsten, å alt egentlig..
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #2 Skrevet 16. september 2008 Min bruker iallefall bare høyre...
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 Jeg lurer også på dette. Mitt barn bruker mest venstre.
Trollemor og snuppa! Skrevet 17. september 2008 #4 Skrevet 17. september 2008 Jenta mi bruker mest venstre, og jeg er ganske så sikker på at hun kommer til å bli skjevhendt! Hun er tre år og har brukt fortrinnsvis venstre hånd i kanskje halvannet år...
Anonym bruker Skrevet 17. september 2008 #5 Skrevet 17. september 2008 Synes han bruker begge om hverandre, tilnærmet like mye..
hamsterpia Skrevet 17. september 2008 #6 Skrevet 17. september 2008 Min gutt bruker også venstrehånden mest. Både når han spiser og når han kaster ball og slik. Men det er ikke noe galt i å være venstrehendt. Jeg "planlegger" at han skal bli en stor håndballspiller jeg da, for det er manko på venstrehendte spillere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå