Gå til innhold

Barne-tv fra Microsoft?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet du, Iznogood, nå tror jeg du har smittet meg med skepsis. I dag var det noe som het Dora Explorer på barne-tv og jeg kan ikke skjønne annet enn at det må være snikreklame. Lillebror koste seg, det er første tirsdag på lenge jeg er hjemme og ser barne-tv og jeg skjønner at jeg har gått glipp av noe. Ordentlig "PC-spill" som barne-tv liksom. Antar at det kan kjøpes også... Men altså Lillebror koste seg og kjente tydeligvis spillet fra før og svarte og var aktiv mens jeg var skeptisk. Jeg synes forresten de barne-tv'ene med masse spørsmål til barna er litt kjedelige, men jeg er sikkert ikke i målgruppa. Lillebror roper, klapper og peker og er kanskje mer i målgruppa ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Signerer deg på denne ja. Men er visst heller ikke i riktig målgruppe, for guttongen på 6, (og 1 klassing) skrålte og ropte ivei. Høres ut som det går mye på engelsk de?

Har ikke sett så mye selv av dette, for som oftest sitter jeg på kjøkkenet med lillemor og kveldsmating i den tiden. Men hører jo tv'n.

Dette ptogrammet har vært iallefall et par tirsdager.

Er jo litt av det samme med små einsteins med at barna skal svare på det programmet spør etter. Ugler i mosen har jo litt av det samme.

Syns egentlig det er litt tidlig å begynne å lære de små engelsk allerede gjennom barnetv.

Syns det er evig nok at de skal lære det allerede i 1 klasse!

Skrevet

Hmm, snek seg inn noen skrivefeil her da.

Skal stå "går mye på engelsk deR?"

og

Dette pRogrammet har vært SENDT iallefall et par tirsdager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...