Gå til innhold

Derfor liker vi svigermor-tråd/ dette liker vi ved svigermor :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker at svigermor betror seg til meg!

At hun inkluderer meg i familien og i ferie planer.

Jeg liker at hun oppriktig bryr seg om meg, og viser ekte interesse for jobb og ellers annet jeg gjør.

Jeg liker at hun ikke forskjellsbehandler de 5 barna sine, at hun nusser og viser at hun er like glad i dem alle - og sine svigerdøtre!

Jeg liker at hun ønsker å komme på besøk - og ha oss på besøk, at hun roser meg for matlagingen min og for måten jeg innreder huset på, og at hun ber meg om råd og mine meninger!!

Også liker jeg litt at hun bor 7 timer unna ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

'liker at hun er ærlig. pakker ikke ting inn.

de tar vare på oss uten å kjemme oss bort.

respekterer privatlivet vårt.

inkluderer oss.

i

nkluderer alle.

passer på at jeg ikke får i meg ting jeg ikke skal siden jeg er gravid.

har beina godt planta på jorda.

kan snakke for seg.

intereserer seg for hva som skjer i livet vårt.

behandler oss som voksne selvstendige mennesker som evner å ta vare på oss selv.

Skrevet

Signerer dere begge, men vil si at min bor fem minutter unna. Det er en superfordel for oss. Hun kjører ikke bil, så hun renner ikke ned døren i tide og utide. :-)

Skrevet

dette liker jeg med svigermor:

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

det er alt jeg kan komme på!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

HI her.

Mine foreldre bor også 5 min unna.. Jeg synes det er litt masete, men ser helt klart fordelen!! Og den kan vel bare bli større når vi får barn :)

Mannen min synes det er fantastisk at de bor nærme, han elsker å være hos dem og er skikkelig kompis med pappa.

Skrevet

Jeg liker at min svigermor respekterer vår måte å gjøre ting på og at hun alltid stiller opp dersom hun har mulighet. Dessuten liker jeg godt å skravle med henne og at hun lager innmari god mat. Svigermoren min er gull verdt!

Skrevet

Liker at hun (og svigerfar) er så glad i og flinke med barnebarna sine

Liker at hun bor nær og er pensjonist, og gjerne stiller opp med barnevakt når det trengs (som når jeg var alene hjemme, plutselig lå langflat med omgangssyka og spydde bare jeg rørte på hodet, med en aktiv baby som krabba rundt overalt. Ringte svigermor, hun ringte svigerfar og ga ham beskjed om å ordne middag selv, avlyste en avtale og kom rett hit og hjalp meg - supersnille svigermor!)

Liker at hun bryr seg om oss, og at de respekterer privatlivet vårt (men endelig har lært at de har lov til å komme innom uten nødvendigvis å ha avtalt på forhånd ;-) )

Jeg liker henne fordi hun har født og tatt vare på mannen min :-)

Skrevet

Omsorgsfull & snill.

Inkluderende.

Respekterer vårt privatliv.

Ærlig, (slipper å pakke ting inn.)

Lager den aller Beste maten.

+++

Ikke minst....gitt meg verdens beste mann :)

Skrevet

Snill

omsorgsfull

elsker å være med barnebarnet sitt.

God kokk.

Inkluderende.

Kommer på besøk og inviterer til besøk..

Blid

Skrevet

Liker at svigermor er fantastisk med barnebarna sine!

Hun har 3 stk, og alle er like mye verdt for henne.

Hun er litt og prate med, og vi kan faktisk prate om alt selv om vi ikke har så kjempe mye til felles.

Hun er snill og god, og respekterer vårt privatliv.

Foreldrene våre på begge sider bor ca 5 minutter unna, og det er fantastisk!

Aldri har noen av de komt en eneste gang uten å gi beskjed om det eller ringe litt på forhånd.

De stiller opp, henter barna i barnehage/hos dagmamma om vi er i krise.

Hun tilbyr seg ofte å ha barna på overnatting i helgene når hun selv har fri.

Skryter alltid av hvor flink jeg er med husarbeid og å lage mat.

Har ved flere annledninger sagt hvor glad hun er at mannen min har funnet meg, at jeg er en livlig og god jente som hun er glad i og som har forandret min mann (hennes sønn) til det bedre:)

Kunne nok også ramset opp noen få negative ting, men det har da ikke noe for seg;)

Skrevet

Jeg liker at hun bor langt unna.

Jeg liker at hun er så dum at jeg vinner enhver diskusjon.

Jeg liker at ser så teit ut på håret.

Skrevet

samme her!! Bor ca en time herfra:) Superdame:)

Skrevet

* Hun behandler stebarnebarn og egne barnebarn likt...

* Jeg kommer hjem så er golvene vasket

* Skjortehaugen strøket

* Stiller alltid opp

Skrevet

Jeg liker at hun er ærlig og rett frem.

At hun ser på datteren min som barnebarnet sitt, og er frustrert over at ikke samboeren min bare kan adoptere henne.

At hun tar på seg å ha alle tre ungene, til tross for at hun bare har hatt en selv.

At hun ringer og kommer på besøk ofte.

At hun oppriktig ønsker at vi skal ha det bra..

mye annet også, men kommer ikke på det:-)

Skrevet

* Hun behandler min datter som sitt eget barnebarn.

* Hun tilbyr seg å være barnevakt både dag og kveld selv om jeg selv går hjemme for tiden.

* Hun inkluderer meg og datteren min i planer, utflukter etc.

Jeg vet ikke helt hva jeg skal skrive jeg, listen blir så fryktlig lang da! :o)

Når alt kommer til alt så er hun en så god dame at jeg syns hun er som en ekstra mamma for meg, jeg kan fortelle henne alt mulig, vi ringes og vi drar på besøk både med og uten sambo, jeg og tuppa altså, til foreldrene hans.

Faren er så behagelig og rolig, søstrene er kjempesnille, besteforeldre, tanter, onkler..har ikke et vondt ord å si om noen av de.

De har alltid vært snille og omtenksomme :o)

Skrevet

Jeg liker henne utrolig godt fordi:

- Hun er utrolig omsorgsfull

- Hun er veldig bevisst på og ikke bry seg med ting,selv om vi gjerne vil at hun skal

- Snill som ett lam

- Verdens beste farmor for sønnen vår

- Passer på at jeg har det bra,minner meg på tannlegetimer fordi hun ser at jeg har hatt det vondt og vet jeg har tannlegeskrekk:)

- At jeg får meldinger der hun forteller hvor mye hun setter pris på meg og er så glad for å ha meg i sin familie

- At hun gjør det klart for meg at jeg kan komme til dem med ting,uansett når og hva det måtte være..

Åh,jeg kunne fortsatt i det uendelige,har hørt mange ganger at jeg burde være veldig glad for å ha fått så flotte og herlige svigerforeldre. Jeg føler meg heldig som har dem:)

Skrevet

Jeg liker svigermor veldig godt fordi:

- Hun alltid er smilende og blid.

- Alltid hjelpsom

- Tenker på andre før seg selv.

- Elsker barnebarna sine.

-Viser tydelig at hun setter pris på meg for den jeg er

- At vi ALLTID er velkomne, og føler oss velkomne.

- At hun disker opp med all slags mat til hvilken som helst tid på døgnet.

- At hun tar godt vare på jenta mi, og sier aldri nei til å passe henne.

- At hun kan ta ting på sparket.

- At hun har en fantastisk sønn som har mange av hennes egenskaper:)

- Alltid blid og glad når vi ringer eller kommer en tur innom

- At hun sier hva hun mener

- At hun har stor omsorg for alle mennesker

- At hun gir mye av pengene sine til veldedige formål

- Varmen hennes

- Smilet hennes

Min svigermor har så mange gode sider at jeg nok kan holde på i evigheter og får nesten tårer i øynene over hvor flott hun er! Glad for at hun bor i nærheten og håper hun blir veeeeeldig gammel:)

Skrevet

Jeg liker at jeg kan snakke med henne om alt.

At jeg kan være meg selv rundt henne. Trenger ikke å late som om jeg er noen jeg ikke her.

Er så gla i hele svigerfamilien min;) Har vært skikkelig heldig

Skrevet

Jeg liker svigemor fordi hun er snill og god. Og selv om vi egentlig ikke er så veldig like så lan vi ha gode, lange samtaler og være enige om å være uenige ;)

Hun blander seg aldri oppi noe - velmenende råd, men aldri "bedreviter".

Liker at hun helt siden vi ble sammen (sambo og jeg altså :P) har sagt jeg er verdens beste svigerdatter og at hun håper forholdet varer for alltid (vi var begge 16år da vi ble sammen :))

Svigerfar er bare god han også ;) Føler de blir mye glemt her inne disse svigerfedrene :P

Skrevet

- At hun er så innmari sosialt intelligent, man kan snakke med henne om hva som helst og få kloke svar, og hun er ærlig og sier meningen sin uten å såre

- Veldig omsorgsfull

- Snill! Spør alltid om vi vil låne bilen om hun skal bort en helg, feks.

- Hjelpsom! Stiller opp på alle måter hun kan, uten å klage, og er glad for å gjøre det

- Hun er kul:-) Rett og slett:-) Ikke påtatt, og hun prøver ikke å virke yngre enn hun er eller noe sånn, men hun er alltid klar for en fest, og arrangerer mer enn gjerne hytteturer og grillfester og alt mulig rart:-)

- Kjempesporty, tar ting på sparket

- at hun har inkludert meg og brydd seg om meg og vist at hun er glad i meg og tar meg på alvor fra første dagen jeg traff henne, og sånn er hun når det bare er oss to også, når kjæresten min ikke er tilstede

- Hun bor bare 45 minutter unna, og jobber 10 minutter unna oss, så vi ser henne heldigvis ofte:-) Men hun trenger seg aldri på, og spør alltid om det passer

- Hun respekterer mine meninger. Hun bestemmer hva slags ting hun vil fikse til ungen, men jeg får alltid siste ord. Feks spanderer hun noe å bære barnet i, for det hadde hun stor glede av selv da hun hadde spedbarn, men jeg får velge merke og modell helt selv. Og hun strikker til ungen, men jeg valgte farger og mønster

Jeg har i det hele tatt hatt utrolig flaks med svigerfamilien. Svigerfar er også helt knall:-)

Skrevet

Det beste med svigermor er at hun bor 100 mil unna! :)

Skrevet

Så rart å lese dette. Har det ikke slik. Bor langt unna.

Kjenner at jeg hadde savnet en slik person dere beskriver. Rart å tenke på hvor heldige noen er i livet sitt.

Skrevet

Savner svigermor skikkelig!

Håper de kommer på besøk snart, er alltid så koselig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...