Sessa ruger igjen... Skrevet 16. september 2008 #1 Skrevet 16. september 2008 som tilsa at barn ikke kan få feber to ganger i løpet av en to ukers periode?? Pokker altså!!!!
Hikken Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 Uffda.. Er det trakten eller tuten som er syk? Du blir ikke med i morgen da, eller...?
Sessa ruger igjen... Skrevet 16. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. september 2008 Er selvfølgelig barnehage frøkna, vettu! Crap, altså! Trodde bare hun var sliten etter bhg, sutrete som bare det, men så synes jeg kanskje panna var litt varm og målte 39 i øret! Slutta på antibiotika på fredagen!!! Åååååå! Gledet meg sånn til å gå tur i morgen og gjøre ingenting på torsdag og fredag (har blitt altfor få sånne "ingenting" dager)! Ser an tempen og formen hennes i morgen. Hvis hun er i grei form så er det mulig jeg tar henne med, også ser jeg bare hva hun orker... Tenker at frisk luft i grunnen bare er deilig når man er litt varm!
Hikken Skrevet 16. september 2008 #5 Skrevet 16. september 2008 Da krysser vi fingrene for at hun kommer seg :-) Trodde et øyeblikk at sjefen her også hadde feber, men hun var heldigvis bare lunken (type 37ogenhalv), så vi skal hvertfall til Sætern og spise vaffel!
Sessa ruger igjen... Skrevet 16. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 16. september 2008 Sjelden så små har feber har jeg inntrykk av. Problemet med å ta med Linea er at jeg ikke kan ha søskenvogna, for den funker ikke på grusvei. Mulig jeg må ta med ergo selen og ta henne på ryggen om hun godtar det. Eller ta han i sjalet og henne i vogna... men da har jeg jo feil vogn med meg.... hmm... JEG TRENGER LUFT OG MOSJON!!!! Nei men altså.... jeg ser selvfølgelig an formen hennes, utsetter ikke gullet mitt for noe som kan gjøre henne verre liksom!
Sessa ruger igjen... Skrevet 16. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. september 2008 Ooo, du må minne meg på at jeg skylder deg en brownie!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå